وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

موستافی: انگلیس پیشرفت زیادی داشته است؛ زیدان اسطوره من است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شکودران موستافی در مصاحبه با وبسایت رسمی تیم ملی آلمان در مورد موضوعات مختلفی سخن گفت.   

بعد از مصدومیت رودیگر و مشخص نبودن وضعیت متس هوملس، اشکودران موصطافی که فصلی موفق را در والنسیل سپری کرده است می تواند نقشی موثر در یورو را برای ژرمن ها بازی کند او در مصاحبه با وبسایت رسمی تیم ملی آلمان، در مورد موضوعات مختلفی سخن گفت.

DFB، دوست دارید مقابل کدام تیم بازی کنید؟


من واقعا دوست دارم برابر بلژیک بازی کنم، آنها با اینکه کشوری کوچک هستند توانسته اند استعدادهای بزرگی را در صحنه های بین المللی توسعه و  نشان دهند. آنها به طور باورنکردنی ای قوی هستند و تصادفی نیست در صدر لیست بهترین تیمها قرار دارند.

DFB، در دقایق انتهایی که قبل از شروع بازی مانده است به چه چیزی فکر می کنید؟


من کل بازی را در سرم مرور می کنم، این که چه چیزی در بازی انتظارم را می کشد؟ وظایفم چه هستند؟ در چه موقعیتی بایستم وقتی مهاجم به سمت من می اید؟ شما باید به سختی در مورد وضعیتهایی که در یک بازی با آن روبه رو می شوید تصمیم بگیرید، اما اگر یک تصویر ذهنی داشته باشید تصمیم گیری راحت تر خواهد بود.

DFB، با دوری از خانواده چگونه کنار می آیید؟


ما به دور بودن از خانه عادت کرده ایم، این بخشی از زندگی روزمره ما است . با اینکه با این وضعیت دشوار کنار می آییم اما من ترجیح می دهم پدر و مادر و خانواده ام در نزدیکی ام باشند.

DFB، کدام تیمها غیر از آلمان فوتبال خوبی بازی می کنند؟


من تمام 24 تیم را نمی شناسم پس نمی توانم جواب دقیقی به این سوال بدهم، اما فرانسه و انگلیس تیمهایی هستند که پیشرفت داشته اند مخصوصا انگلیس. آنها تمام مسابقات مقدماتی را پیروز شدند و در هر بازی متوسط 3 گل زده داشتند که قابل ملاحضه است.

DFB، برای شما کدام بازیکنان فرانسوی احترام بیشتری قائل هستید؟


برای من زیدان یک افسانه است، البته نام های بزرگی همچون پلاتینی، هانری، تیگانا هم هستند اما بزرگترین انها زیدان بود، او واقعا عالی بود.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعودآلمانی-رئالی جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 11:58

منم احساس میکنم آلمان قهرمان نمیشه.اما بازدوباره احساس میکنم که اگرقرارکسی جزآلمان قهرمان بشه فرانسه هست.فرانسه توی نیمه نهایی به آلمان برخورد میکنه فرانسوای ها توانایی شکست دادن آلمان کبیرندارند.پس آلمان باشکست فرانسه میره فینال ازاونطرف هم انگلیس میادفینال.آلمان انگلیس فینالیست هستند.آلمان با تمام کمبودهاش توانای شکست دادن انگلیس داره.پس نهایتا آلمان قهرمان میشه ان شااله.اما یه بازی سخت توی مراحله یک چهارم داریم که به بلژیک برخورد میکنیم امیدوارم بتونیم تیم خوب بلژیک شکست باگه یه موقع نیلوفردیدی سلام منوبهش برسون. البته فقط به خودش یواشکی بگو مسعودسلام رسوند.دیم.ان آلمان قهرمانه.چون نویربواتنگ هوملس اوزیل کروس مولر.وحتی سانه وکیمیش تواوج هستند.خیلی حیف شدگوندگان وروبس مصدوم شدند.مخصوص گوندگان که فوق العاده آماده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد