وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روده: شایسته بازی بیشتری در بایرن مونیخ بودم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک تازه وارد بروسیا دورتموند از اهداف پیش رویش می گوید.   

 

سباستین روده هافبک آلمانی بایرن مونیخ در روزهای گذشته رسما به بروسیا دورتموند پیوست. به گزارش Fussball.News، روده معتقد است بایرن مونیخ به وعده های خود عمل نکرده است و او مستحق بازی بیشتری در این تیم بوده است:

’’ من شایسته بازی بیشتری در بایرن مونیخ بودم. اکنون همه هدفم کسب جایگاه ثابت در بروسیا دورتموند و رسیدن به تیم ملی آلمان برای جام جهانی 2018 در روسیه است. جام جهانی یک هدف عالی برای من خواهد بود.
 ‘‘

روده درباره توماس توخل اضافه کرد:

’’ من توخل را از زمان سرمربی گری اش در ماینتس به خاطر دارم. در آن زمان برای اشتوتگارت کیکرز بازی می کردم. توخل صحبت بسیار بسیار قانع کننده ای با من داشت و من بعد از صحبت کردن با او تنها به دورتموند فکر می کردم. از بچگی هم طرفدار این تیم بوده ام. تیم دهه نود را دوست داشتم و لباس زامر، مولر و روسیچکی را هم داشتم. دورتموند فوتبال فوق العاده ای را ارائه می داد. اکنون هدف ما برای فصل آینده ایجاد یک تیم رقابتی است و تنها به تعقیب بایرن مونیخ فکر می کنیم.
 ‘‘

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا از 96 عاشق المان بایرن چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 14:22

فقط میتونم بگم حیف ...حالا ببینید حکایت همین هوملس میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد