وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هولیه: یواخیم لو مربی شجاعی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی اسبق خروس‌های آبی معتقد است یواخیم لو مربی شجاع و بسیار خوب است.  

ژرار هولیه تصور می‌کند مربی یک دهه اخیر تیم ملی آلمان ویژگی بارز زیادی دارد.

هولیه اظهار داشت: یواخیم لو مربی بسیار خوبی است.او با هوش است و از تمام خصوصیات و قابلیت‌های فوتبال آلمان خوب بهره‌گیری می‌کند. فوتبالی که او ارائه می‌دهد جذاب و چشم‌نواز است. واقعا خوشم می‌آید که او دل و جرائت ریسک‌کردن را دارد. 
مربی سال‌های 1992 تا 1993 تیم ملی فرانسه باور دارد فاصله قدرت‌ها در یورو 2016 به هم نزدیک است و پیشتاز و مدعی که فاصله زیادی با بقیه داشته باشد‌، وجود ندارد.

وی در این مورد بیان کرد: تیم‌های زیادی در مسابقات حاضر خواهند بود که پتانسیل قهرمانی دارند اما تصور می‌کنم در مرحله یک چهارم نهایی تیمی حاضر شود که هیچکس انتظارش را نداشته باشد.

او افزود: به عنوان نمونه تیم ملی بلژیک ضعف زیادی ندارد. از خط دفاع خوب،‌دروازه‌بانی عالی و مهاجمان درجه یک بهره‌ می‌گیرد. 
هولیه که اکنون مدیر ورزشی بین‌المللی برنامه‌های فوتبال باشگاه رد بول است، همچنین عنوان کرد: فرانسه، بلژیک، آلمان یا اسپانیا تیم‌های خوبی هستند. البته آلمان همیشه تیمی درجه یک در تورنمنت‌ها است.آنها موتور جام‌های جهانی و یورو هستند. هرچند آنها با نگرانی‌های در خط حمله مواجه هستند.اما به مرور بر مشکل خود غلبه خواهند کرد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
علی رسولی دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 23:12

قربون ادبت . خیلی فهمیده ای مرد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد