وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دراکسلر: جایگاهم در ترکیب ثابت تضمین شده نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یولیان دراکسلر با توجه به داشتن اعتماد به نفس بالا، همچنان از جایگاه خود در ترکیب مانشافت اطمینان ندارد.   

 

به گزارش Goal یولین دراکسلر توانست در ترکیب ثابت مانشافت در بازی دوستانه برابر مجارستان به میدان برود و در ادامه جای خود را به آندره شورله بدهد. بعد از مصدومیت مارکو رویس یواخیم لوو حساب ویژه ای بر روی دراکسلر باز کرده است اما یولین همچنان از جایگاه خود در تیم مطمئن نیست:

’’ نه من اصلا فکر نمی کنم که جایگاه تضمین شده ای در تیم داشته باشم. به خوبی تمرین کرده ام و خود را آماده ساخته ام، احساس خوبی دارم و پر از اعتماد به نفس هستم. من می خواهم بازی کنم اما تصمیم نهایی با سرمربی خواهد بودکه چه چیزی برای تیم بهتر است.
 ‘‘

دراکسلر ادامه می دهد:

’’ همه هیجان زده هستیم، آماده سازی خوبی داشتیم و هر چه به مسابقات نزدیک تر می شویم هیجانمان بیشتر می شود. یکی دو روز استراحت می کنیم و با شروع تورنمنت تمام تمرکزمان بر روی یورو خواهد بود.
 ‘‘

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعودآلمانی-رئالی دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 00:17

سانه بایدجای دراکسلرباشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد