وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سانه: برای رویس متاسف شدم؛ سن مهم نیست، همه در زمین باید به هم کمک کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لروی سانه از مصدومیت رویس ابراز ناراحتی کرد.    

یواخیم لوو قلم قرمز بر روی نام چهار بازیکن (رویس، رودی،بلعرب،برانت) کشید تا لروی سانه بتواند اولین تورنمنت مهم ملی زندگی خود را تجربه کند. سانه در موردبازیکنان خط خورده از لیست مانشافت به DFB، می گوید:

’’ بدیهی است که شما دوست ندارید برای هم تیمیتان همچین چیزی پیش بیاید. آنها همه فوتبالیست هایی فوق العاده هستند. بویژه برای مارکو رویس متاسف شدم که بازهم با مصدومیتی دیگر یک تورنمنت مهم را از دست داد. احساس تک تک آنها را درک می کنم اما این تصمیم مربی بوده است و می توانم تصور کنم اصلا هم آسان نبوده است.
 ‘‘

سانه در مورد بازی در کنار بازیکنان باتجربه مانشافت با این سن کم ادامه می دهد:

’’ درزمین همه چیزمتفاوت است، بازیکنان قدیمی از من می خواهند که توانایی هایم را نشان دهم و من هم باید این کار را انجام دهم. من از آن دسته بازیکنانی هستم که نگران همه چیز هستم و اگر ببینم موقعیت خطرناکی بوجود آمده دست به حمایت آن بازیکن می زنم. بدیهی است که همه بازیکنان باید در زمین به هم کمک کنیم و سن در این مورد اهمیتی ندارد.
 ‘‘

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد