وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اوبامیانگ: باید با چند خرید خوب بایرن مونیخ را مجددا به چالش بکشیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پیر امریک اوبامیانگ در مورد آینده تیم دورتموند با مسئولان تیم صحبت کرد.   

 

بوروسیا دورتموند دو بازیکن کلیدی خود هوملس و گوندوعان را از دست داده است و این امر سبب گشته پیر امریک اوبامیانگ در مورد آینده تیم با مسئولان دورتموند به گفتگو بنشیند. به گزارش FFT، اوبامیانگ که بحث لینک شدنش به غولهای دنیا دیگر امری عادی شده در این باره می گوید: 

’’ من دو بازی تیم ملی گابن را از دست دادم چون در حال برگزاری جلسه با مسئولان دورتموند در مورد آینده تیم بودم. این بسیار کم اتفاق می افتد که دو هسته کلیدی تیم را همزمان در یک مدت کوتاه از دست بدهید. اما من به باشگاه ایمان دارم. باید از فرصتهای زیادی که داریم با بحث های خوب و نقل و انتقالات مناسب بهره ببریم. چیزی در مورد آینده نمی دانم اما در دورتموند خوشحالم.
 ‘‘
اوبامیانگ ادامه می دهد:

’’ دورتموند با خریدهای خوب باید دوباره بایرن مونیخ را در لیگ به چالش بکشد و آماده حضور در لیگ قهرمانان شود. ما فقط یک و یا دو بازیکن بزرگ را از دست داده ایم اما باید گام به جلویی برداریم. سال گذشته تجربه خوبی برای ما در آینده خواهد بود چون با عوض شدن سرمربی باید با یک مربی با فلسفه جدید کار می کردیم و این تجربه به کمک ما خواهد آمد.
 ‘‘

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد