وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مدیر بایرن مونیخ:‌ امکان ندارد لواندوفسکی جدا شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر باشگاه بایرن مونیخ در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است. 

 

داستان لینک شدن گونزالو هیگواین به بایرن مونیخ باعث شد که رادیو سی آر سیِ شهر ناپل، مصاحبه ای را با میشاییل رشکه، مدیر فنی بایرن مونیخ انجام دهد:

فوتبال ایتالیا؟

“باشگاه ایتالیایی مورد علاقه من یوونتوس است. کاری که آندره آ آنیلی با ماروتا و پاراتیچی انجام داده اند، به خصوص در زمینه پیدا کردن بازیکن، خارق العاده بوده است. بعد از یوونتوس، ناپولی قدرت مند است که این اتفاق از زمان آمدن دی لورنتیس رخ داد. وی، گوینتولی و ساری کاملا سزاوارانه تیم را به رتبه دوم سری آ رساندند.
 

جدایی لواندوفسکی از بایرن و لینک شدن به هیگواین؟

“پاسخ دادن به این سوال خیلی آسان است. شکی وجود ندارد که روبرت لواندوفسکی فصل بعد در بایرن مونیخ بازی خواهد کرد. او سه سال هنوز با ما قرارداد دارد و وقتی ما بهترین شماره ۹ جهان را داریم، هیچ شانسی برای انتقال این بازیکن به باشگاهی دیگر وجود ندارد. هیگواین یکی از سه یا چهار مهاجم برتر دنیا است اما ما در حال حاضر بهترین را داریم و به همین دلیل است که اصلا چنین اتفاقی چه از جانب ما و چه از جانب بازیکن منطقی نخواهد بود.
 

هیسای و کولیبالی؟

“سیاست بایرن مونیخ این است که در مورد بازیکنانی که به ما تعلق ندارند صحبت نکند. فقط گمانه زنی است. ما کار خود را انجام می دهیم و در مورد شایعات صحبتی نمی کنیم. زمانی که بایرن مونیخ بازیکنی را بخواهد، وی را می گیرد!
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد