وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: بازار نقل و انتقالات برای ما تمام شده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی بایرن مونیخ عقیده دارد که تیمش نیاز به بازیکن دیگری نخواهد داشت.  

 

کارلو آنچلوتی که پس از رقابت های یورو 2016 کارش را در بایرن مونیخ آغاز خواهد کرد فکر می کند که فعالیت تیمش در بازار نقل و انتقالات کافی بوده و آن ها نیاز به بازیکن دیگری ندارند.

کارلتو در مصاحبه با بی بی سی پیرامون نقل و انتقالات بایرن مونیخ گفت:

“در حال حاضر ما دو بازیکن عالی برای تقویت تیم جذب کرده ایم و این برای ما کافی خواهد بود. فکر می کنم بازار نقل و انتقالات برای ما تمام شده است. نمی خواهیم بازیکن دیگری را برای تغییر در ترکیب تیم بیاوریم. 

باشگاه باواریایی رناتو سانچز را از بنفیکا و متس هوملس را از بروسیا دورتموند تا اینجای فصل نقل و انتقالاتی به خدمت گرفته است.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
Bayern<3 جمعه 14 خرداد 1395 ساعت 16:28

باید به فکر یه مهاجم نوک باشیم

علیرضا جمعه 14 خرداد 1395 ساعت 20:43

لوا هستش و مولر
لوا جایی نمیره، اگه بره هم بعد از قهرمانی لیگ قهرمانان میره.

امین جمعه 14 خرداد 1395 ساعت 21:57

این که می گفت من لیست خرید را رو نمی کنم چون قیمتشون بالا میره.چی شد ؟هیچی!!!!!البته من به شخصه 150 درصد قبولش دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد