وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واگنر: بازگشت به بایرن مونیخ؟ ترجیح می دهم راهی لیگ برتر شوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم گلزن دارمشتات قصد ندارد که به تیم محل زادگاهش باز گردد.  

 

ساندرو واگنر مهاجم گلزن دارمشتات می گوید که علاقه ای به بازگشت به بایرن مونیخ ندارد. او در این بین، پیوستن به تیمی در لیک برتر انگلستان یا انتقال به تیم دیگری در بوندس لیگا را ترجیح می دهد.

به گزارش فور فور تو، واگنرِ ۲۸ ساله به صراحت گفته است که تمایلی به ملحق شدن به بایرن مونیخ ندارد؛ چرا که دوست ندارد در تیم قهرمان آلمان، به عنوان گزینه دوم به کار گرفته شود. واگنر که در تیم های پایه بایرن مونیخ رشد کرده است، پس از این که نتوانست در تیم نخست این باشگاه جایی برای خود دست و پا کند، راهی دویسبورگ شد.

وردربرمن، کایزرسلاترن، هرتابرلین و نهایتا دارمشتات دیگر تیم هایی بوده اند که این بازیکن توانایی های خود را در آن ها به نمایش گذاشت. اخیرا گزارشاتی بر مبنای این که باواریایی ها در نظر دارند تا واگنر را به عنوان یار ذخیره روبرت لواندوفسکی جذب کنند مطرح شده اما ظاهرا این بازیکن تمایلی به چنین انتقالی ندارد. وی در این باره به بیلد گفته است:

“یک چیزهایی (درباره این که بایرن مونیخ خواستار من است) خوانده ام. اما چیزی از طرف بایرن به من گفته نشده است. نمی خواهم برای پول خوب به جای دیگری بروم ولی نیمکت گرمکن باشم. به هیچ وجه دنبال این نیستم که یار ذخیره کسی باشم. می دانم که یک سری گزینه های خوب پیش رویم است و فقط می توانم بگویم که ابراز علاقه هایی صورت گرفته. ترجیح می دهم به انگلیس بروم یا در بوندس لیگا بمانم. 

شایان ذکر است قرارداد فعلی واگنر با دارمشتات تا ژوئن ۲۰۱۷ اعتبار دارد. او در فصلی که گذشت، ۱۴ بار برای تیمش گلزنی کرد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد