وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پودولسکی: افتخار می کنم اینجا هستم، می خواهیم قهرمان اروپا شویم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لوکاس پودولسکی می خواهد با آمادگی کامل به سوی فتح یورو گام بردارد.   

 

به گزارش وبسایت رسمی تیم ملی آلمان، لوکاس پودولسکی مهاجم کهنه کار مانشافت در مورد حضور خود در اردوی ژرمن ها و اهداف این تیم صحبت نمود:

’’ من اینجا هستم چون تجربه زیادی به همراه دارم این هفتمین تورنمنت من به همراه مانشافت خواهد بود. هدف ما این است که دوباره قهرمان اروپا شویم، همه برای این موضوع تلاش خواهیم کرد. افتخار می کنم اینجا هستم و می خواهم به تمرینات خود سرعت ببخشم و وقتی بازی میکنم به دنبال شانس هایم خواهم بود.
 ‘‘

پولدی ادامه می دهد:

’’ بقیه بازیکنان مدت بیشتری است که اینجا هستند( در اردوی آسکونا در سوییس)، من در چند روز آینده به سختی مبارزه و تمرین خواهم کرد و نگاهم به جلو است.
 ‘‘

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد