وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: نمی‌خواهم میراث گواردیولا را خراب کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ عنوان کرد که قصد تخریب میراث گواردیولا در بایرن را ندارد.   

 
آنچلوتی برای فصل بعد روی نیمکت بایرن خواهد نشست و جای گواردیولا را پرخواهد کرد. با این حال،‌ سرمربی سابق رئال مادرید عنوان کرد که قصد ندارد تاثیرات گواردیولا در مدت حضورش در این باشگاه را تخریب کند و از توصیه های سرمربی اسپانیایی استفاده خواهد کرد.
او گفت:" برای مدت‌هاست که رابطه خیلی خوبی با گواردیولا دارم. فکر می‌کنم پیش از شروع فصل او صحبت کنم. پپ در مونیخ خیلی خوب کار کرد. نمی‌خواهم تغییر زیادی به وجود آورم بلکه کار او را جلو ببرم."
آنچلوتی درباره گوتزه و آینده اش گفت:" من با ماریو صحبت کردم و او نظر من را می‌داند."
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
معین چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 16:19

عزیزم از نظر ما هیچ ایرادی نداره که میراثش رو از بین ببری !
چون میراث با ارزشی نبوده که نگرانش باشیم !

amin چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 21:30

ایول
خبر خوبی بود که از شیوه بکش زیرش استفاده نمیشه و مثل سال های گذشته برتری رو به حریف دیکته میکنیم.

محمد پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 ساعت 13:13

خود آنجلوتی که یکی از بهترین مربیان هست خودش گفته که روی تبم پپ کارخواهد کرد و چیزی رو تغییر نمیده چون مبدونه تیم های پپ کاملترین تیم ها هستن هم از لحاظ بلوغ تاکتیکی هم بازیکنان و هم روش های بازی و نگه داستن این تیم با این چیز ها هم سخت هست و هم آسون .سخته چون باید تیمت افت نکنه تو اوج باشه مثل تیم پپ و آسونه چون دیگه نبازی نیست دست به تغییر های بزرگ بزنی و ریسک کنی چون این کلرهارو پپ آامده دراختیارت گذاشته .میوه ی تیم پپ را با آنجلوتی خواهیم چید زنده باد بایرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد