وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بواتنگ در پاسخ به اظهار نظر زشت گاولند: فقط لبخند می زنم؛ افتخار می کنم که آلمانی هستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع مستحکم بایرن مونیخ پاسخ سیاستمدار آلمانی را داد.   

 

در اظهار نظری جنجالی، سیاستمدار آلمانی در مصاحبه ای به انتقاد نژادپرستانه از ژروم بواتنگ پرداخت. به گزارش Fussball.News، ژروم بواتنگ در پاسخ به این اظهار نظر زشت در مصاحبه ای اینگونه واکنش نشان داد:

’’ فقط می توانم درباره آن لبخند بزنم. وجود این چنین موضوعی در زمان فعلی واقعا ناراحت کننده است اما من مطمئنم که پاسخ بسیار خوبی در استادیوم دریافت کردیم. اگر بخواهم پاسخی بدهم فقط می گویم که افتخار می کنم که آلمانی هستم. در غیر اینصورت اینجا نبودم و هرگز قبلا کاپیتان نمی شدم. من به خوبی در اینجا اخت شده ام.
 ‘‘

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
آلمان 90 + 14 دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 23:07

جونم شخصیت ... جونم مانشافت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد