وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه چند بازیکن تیم ملی آلمان پس از شکست برابر اسلواکی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکنان تیم ملی آلمان از شرایط بد جوی و زمین مسابقه گفتند. 

 

روز گذشته دو تیم آلمان و اسلواکی در شهر بارانی آوکسبورگ در چارچوب دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که در پایان مانشافت سه بر یک از اسلواکی شکست خورد.

پس از این شکست، تعدادی از بازیکنان تیم ملی آلمان در کنفرانس خبری پس از بازی حاضر شدند.

ماریو گوتزه:

“فکر می کنم تجربه بازی در شرایط سخت برای ما خوب بود. در فرانسه ممکن است هر اتفاقی بیفتد و بازی در شرایط بارانی برابر اسلواکی اتفاق بدی برای ما نبود. گل های مضحکی در این مسابقه خوردیم و بازی در نیمه دوم روی چمن خیس برای ما سخت بود. از این که 90 دقیقه بازی کردم، خوشحالم و به بازی های آینده تیم فکر می کنم.
 

لروی سانه:

“زمین بسیار خیس بود اما این چیزی بود که باید با آن کنار می آمدیم. فکر می کنم که باید شیوه مان را تغییر می دادیم و به جای دریبل زدن باید پاس های کوتاه بیشتری به یکدیگر می دادیم. حس می کنم کارم را به خوبی در این بازی انجام دادم و امیدوارم جزو 23 نفر اصلی تیم باشم.
 

یولیان وایگل:

“تصور می کردم اولین بازی ام برای تیم ملی به شکل متفاوتی پیش رود اما برخی چیز ها را نمی توان تغییر داد. دوست داشتم در این مسابقه پیروز شویم. شرایط زمین کار را برای ما در نیمه دوم بسیار سخت کرد. من سعی کردم تا تمام توان خود را در این بازی به کار گیرم.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
شاهین دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 22:15

دیدین گفتن کیمیچ بد بازی میکنه؟

bobak سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 01:13

رودی ترشتگن و تا حدی امره کان در حد قواره مانشافت نیستند اما بقیه بازیکنان خوب هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد