وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانته: می خواستیم رقیب اصلی بایرن مونیخ باشیم، اما به آن ها نزدیک هم نشدیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دانته از وضعیت وولفسبورگ در فصلی که گذشت می گوید. 

 

دانته مدافع برزیلی و 32 ساله تیم وولفسبورگ معتقد است این تیم می تواند در فصل آینده عملکرد بهتری داشته باشد. شاگردان دیتر هکینگ پس از کسب رده دوم در فصل 2014/15، به عنوان جدی ترین رقیب بایرن مونیخ و دورتموند نامیده شدند اما عملکرد آنها در این فصل نا امید کننده بود. این تیم در فصل 2015/16 تنها موفق به کسب 12 پیروزی از 34 بازی در بوندس لیگا شد و در لیگ قهرمانان اروپا، توسط رئال مادرید از این رقابت ها حذف شد.

به گزارش FFT، دانته در مورد شرایط این تیم گفت:

“در نهایت در رده هشتم قرار گرفتیم و این موضوع مسلماً نا امید کننده است، چون هدف ما در ابتدای فصل کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بود. ما می خواستیم باز هم نزدیک ترین رقیب بایرن مونیخ باشیم، ولی نتوانستیم به نزدیکی آنها هم برسیم. حالا لازم است از این فصل نتیجه گیری های لازم را انجام بدهیم و مطمئن شویم در فصل آینده می توانیم به هدف هایمان برسیم.  

دانته در مورد عملکردش در اولین فصل حضور در وولفسبورگ گفت:

“ به مانند تیم من هم لحظات خوب داشتم، اما لحظاتی نیز بوده که در آنها، از من انتظار بیشتری می رفت. به خوبی به این مسئله آگاه هستم. اولین و مهم ترین مسئله این بود که با محیط جدید آشنا شوم، اما عملکرد من نیز فاقد ثبات لازم بود. امیدوارم فصل آینده عملکردم را بهبود ببخشم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد