وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کارلتو: تغییرات زیادی در بایرن ایجاد نمیکنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی فصل آینده ی بایرن کیفیت تیم را فوق العاده می داند و از این رو قصد ایحاد تغییرات آنچنانی در مونیخ ندارد. 

 

پس ازسه سال همکاری با پپ گواردیولا ، باواریایی ها از فصل بعد تحت هدایت آنجلوتی در میادین حضور خواهند یافت و این مربی قصد ندارد تغییرات آنچنانی در تیم ایحاد کند:« من می خواهم تا فلسفه و سبک خودم را به تیم تزریق کنم. ولی با این حال قصد تغییرات آنچنانی ندارم چراکه بایرن در حال حاضر کیفیتی باورنکردنی دارد. از داشتن چنین بازیکنانی بسیار خوشحال هستم. بایرن فصلی بزرگ را سپری کرد. من کارهای زیادی پیش رو دارم چرا که باید تیم را در فصل بعد بهتر هم بکنم. »

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
Bayern<3 جمعه 7 خرداد 1395 ساعت 19:51

بهت ایمان داریم. درسته که تیم قهرمان اروپا نشد ولی تو هم مثل پپ داری بهترین تیم دنیا رو تحویل میگیری. امسال دورتموند و بایرن از رو کل تیمای اروپایی رد میشن .

alireza0007 جمعه 7 خرداد 1395 ساعت 21:43

خدایی هلو داری تحویل میگیری فقط درست بخورش

alireza0007 جمعه 7 خرداد 1395 ساعت 21:43

خدایی هلو داری تحویل میگیری فقط درست بخورش

mohammad جمعه 7 خرداد 1395 ساعت 21:59

دیوونه سبک بازیه تیمشم

mohammad جمعه 7 خرداد 1395 ساعت 22:28

تنها مشکل ما الان یه بازیکن بازی سازه وقتی تو ریال بود تا زمانی که مودریچ بازی میکرد تیمش فوق العاده بود ولی وقتی نبود تیمش به فنا بود مثل بازی برگشت با یووه که باختن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد