وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیمیش: رسیدن به تیم المپیک هنوز هم یک گزینه خوب است؛ هرگز خود را با لام مقایسه نمی کنم!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک تیم ملی آلمان رسیدن به یورو 2016 را یک رویا می داند و از تجربه هم بازی هایش در بایرن مونیخ تمجید می کند.   

 

در آستانه یورو 2016 یواخیم لوو باید لیست نهایی خود را اعلام کند. در این بین احتمال خط خوردن جوان هایی همچون یاشوا کیمیش، یولیان برانت و یولیان وایگل از باقی بازیکنان بیشتر به نظر می رسد. به گزارش Sport1، یاشوا کیمیش در مصاحبه خود درباره شرایط پیش رویش گفت:

’’ قطعا اگر به تیم ملی دعوت نشوم، رسیدن به المپیک یک گزینه خوب برایم خواهد بود. اما فعلا روی یورو 2016 متمرکز هستم و برای رسیدن به لیست نهایی تلاش می کنم. بازی کردن در چند پست قطعا یک مزیت به حساب می آید و در رقابت های این چنینی، داشتن بازیکنان انعطاف پذیر بسیار مهم است. گواردیولا به من برای بازی در چند پست کمک بسیار زیادی کرد. رسیدن به یورو 2016 یک رویا است و من انتظارش را نداشتم!
 ‘‘

کیمیش درباره فیلیپ لام و بازیکنان بایرن مونیخ هم گفت:

’’ هرگز خود را با لام مقایسه نمی کنم! او به تمام افتخارات فوتبالی رسیده است. او و باقی بازیکنان بایرن مونیخ به من کمک زیادی کرده اند. آن ها حمایت زیادی از من کرده اند و من از تجربیات آن ها استفاده کرده ام.
 ‘‘

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
آلمان جمعه 7 خرداد 1395 ساعت 01:53

دیگه بی صبرانه منتظر بازی آلمان هستم...
رسم اینه هر تیمی قهرمان جهان شده بعدش یورو هم قهرمان شده..
ایشالا قهرمانی جشن بگیریم..
این جونگرایی که شده خیلی خوبه

مهدی جمعه 7 خرداد 1395 ساعت 08:44

به نظرم که کمیش واسه یه بازی هم که شده تو دفاع راست بذارن یه جورایی احساس می کنم که می تونه اونجا از امری کان و بقیه بهتره چون هم تو قلب دفاع بازی کرده هم سرعتش نسبتا خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد