وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

طعنه هوودس به هوملس: یک قهرمانی با شالکه از یک قهرمانی با بایرن مونیخ ارزشمندتر است!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع متعصب شالکه به دنبال کسب قهرمانی با این تیم است.   

 

متس هوملس مدافع ملی پوش سابق بروسیا دورتموند به تازگی در انتقالی پر سر و صدا به بایرن مونیخ پیوست. به گزارش Fussball.News، بندیکت هوودس مدافع متعصب شالکه در اظهار نظری طعنه آمیز از وفاداری خود به این تیم آبی پوش گفت:

’’ ممکن است بسیاری از مردم تعجب کنند که چرا با شالکه ادامه می دهم. من می خواهم با این تیم به چیزی دست پیدا کنم. می خواهم باور داشته باشم که در مسیر درستی پیشرفت می کنیم اما می دانم که شرایط در بوندسلیگا چقدر دشوار است. یک عنوان قهرمانی با شالکه از عنوان قهرمانی مشابه با بایرن مونیخ ارزش بیشتری دارد. ما قبلا هم در سال 2011 جام حذفی را فتح کرده ایم.
 ‘‘

هوودس درباره پست خود در یورو 2016 و احتمال بازی در کناره خط دفاعی اضافه کرد:

’’ پست من مشخص است اما من یک بازیکن در اختیار تیم هستم. اگر لازم باشد در هر پستی که مربی بخواهد بازی می کنم.
 ‘‘

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
جواد جمعه 7 خرداد 1395 ساعت 01:10

با اینکه برام قابل احترامی ولی بشین تا شالکه قهرمان بشه

آرتین جمعه 7 خرداد 1395 ساعت 01:14

اولا هوملز یه مونخیه و باشگاه محبوبش هست و تو بچگیاش دوست داشت بایرن شه که شد پس مشکل چیه؟؟؟ حالا حالاها بشین تا قهرمانی شالکه رو ببین

آرتین جمعه 7 خرداد 1395 ساعت 01:15

اولا هوملز یه مونخیه و باشگاه محبوبش هست و تو بچگیاش دوست داشت بایرن شه که شد پس مشکل چیه؟؟؟ حالا حالاها بشین تا قهرمانی شالکه رو ببین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد