وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: گوتزه در مورد بایرن صادق بوده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینس رومنیگه نایب رییس بایرن مونیخ در مورد وضعیت گوتزه صحبت کرد.   

 

بعد از اینکه ماریو گوتزه در تصمیمی عجیب اعلام نمود که قصد ماندن در بایرن مونیخ را در فصل آینده دارد کارل هاینز رومنیگه نایب رییس بایرن نیز کمی شوکه شده است. او به BILD، می گوید:

’’ پیش بینی این موضوع برای من نیز سخت است. ماریو در مورد بایرن بسیار شفاف و قابل اعتماد بوده است، او در مورد باشگاه و سرمربی سال آینده فکر می کند. من با او و باید آنجلوتی صحبت کنم، اکنون تمرکز ماریو فقط بر روی مسابقات قهرمانی اروپا باشد.
 ‘‘

پس از اعلام اخباری مبنی بر تماس تلفنی بین گوتزه و آنجلوتی و اینکه او به گوتزه تضمینی برای فیکس بازی کردن در بایرن نداده بود تصمیم این بازیکن برای ماندن در بایرن کمی تعجب آور بود. یوواخیم لوو در مورد گوتزه و ماندنش در مونیخ می گوید:

’’ در مورد مکالمه تلفنی بین گوتزه و آنجلوتی شاید برداشتهای درستی صورت نگرفته است، و گفته شد که او زیر نظر آنجلوتی شانسی برای بازی ندارد. البته که هرگز یک مربی نمی تواند بازی کردن یک بازیکن را گارانتی کند. من فکر می کنم ماریو با ماندن در بایرن می خواهد همه چیز را از نو شروع کند و او هم مانند سایر بازیکنان این شانس را خواهد داشت.
 ‘‘

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
bahar_2000 پنج‌شنبه 6 خرداد 1395 ساعت 19:04

واای هوراا یه فصل عالی پیشه رومونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد