وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هویبرگ: می خواهم جایی بروم که بتوانم بازی کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هویبرگ پس از سپری کردن یک فصل به صورت قرضی در شالکه، به دنبال این است تا از باواریایی ها جدا شود. 

 

پیر امیل هویبرگ می گوید که در جست و جوی مقصد جدیدی است تا از قهرمان بوندس لیگا جدا شود. این بازیکن ۲۰ ساله در سال ۲۰۱۲ از بروندبی به آکادمی بایرن مونیخ منتقل شد ولی او مدت زیادی از حضور اسمی اش در آلیانس آرنا را به صورت قرضی در آگزبورگ و شالکه سپری کرده است.

به گزارش FFT، این ملی پوش دانمارکی اما قصد دارد به جای بازگشت به بایرن مونیخ پس از اتمام قرارداد قرضی اش با شالکه، رهسپار مقصد دیگری شود. او به BT گفته است:

“فعالیت باشگاه در بازار نقل و انتقالات کمی نا امید کننده است. می خواهم برای بازی کردن به جای دیگری بروم؛ جایی که مناسب من باشد. هر چند که واضح است که لازم نیست حتما به باشگاه بروم. باید دنبال جایی باشم تا بتوانم به چشم اندازهایم نگاه کنم چون فقط بیست سال سن دارم و پیش از این تجارب فراوانی را کسب کرده ام. فرقی نمی کند اسپانیا، ایتالیا، انگلیس یا آلمان باشد؛ باید ببینیم چگونه شرایط پیش می روند. 

 هویبرگ می گوید که تلاشش را برای پیدا کردن جایگاهی در تیم نخست بایرن مونیخ به کار بسته؛ هر چند که وی در سه سال گذشته تنها ۱۷ بار در رقابت های بوندس لیگا پیراهن این تیم را بر تن کرده است.

“البته که مایلم برای بایرن مونیخ بازی کنم. آن ها یکی از بهترین باشگاه های جهان هستند. شاید روزی دیگر، دوباره آن ها را ملاقات کنم.  فقط خوشحالم که خیلی چیزها آموختم و با کوله باری از آموخته ها این جا را ترک می کنم. می دانم که (این تجربیات) برای آینده من ارزشمند خواهد بود.
 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
Navid Bayern Lover چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 11:33

توهم به سرنوشت وایزر و کورت دچار شدی توروهم از دست دادن واقعا مایه تاسفه

Mehran Germany چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 15:19

اینم مثل هولمز میشه بعدا از رفتنش پشیمون میشیم با این همه بدبختی استعدادهای جوون رو پیدا میکنیم بعد به همین راحتی میدیم به تیمهای دیگه همون وازیر ببینین چه بازیکنی پشه

Mehran Germany چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 15:20

اینم مثل هولمز میشه بعدا از رفتنش پشیمون میشیم با این همه بدبختی استعدادهای جوون رو پیدا میکنیم بعد به همین راحتی میدیم به تیمهای دیگه همون وازیر ببینین چه بازیکنی پشه

Sepehr چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 23:36

اینم از شاهکارهای پپ کبیر.....تو این سه سال اینقد این جوونای خوب و آینده دارو ب نیمکت چسپوند که همه افسرده شدن و قصد فرار دارن.....و در عوض عشقش رافینیا و برنات بودن......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد