وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هیجان لوو برای فینال DFB Pokal

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی تیم ملی آلمان معتقد است مصاف این فصل بایرن دورتموند در فینال جام حذفی بهترین فینال این رقابت‌ها طی سال‌های اخیر را رقم خواهد زد.     

شنبه شب از ساعت 22:30 بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند فینال فصل جاری جام حذفی آلمان را برگزار خواهند کرد. یواخیم لوو در اینباره گفت:" مصاف بایرن قهرمان با دورتموند نایب قهرمان در حال حاضر بهترین فینالی است که می‌توان در آلمان تصور کرد. آنها بهترین تیم‌های بوندسلیگا هستند که هر دو فصل بسیار بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند.
به نظر من چنانچه دورتموند با تمام آنچه در توانش است بازی کند، حتما شانس پیروزی خواهد داشت. این فینال بازی‌ای نیست که بتوان ادعا کرد بایرنی‌ها در آن دست بالاتر را دارند، از این رو نتیجه تقریبا غیر قابل پیش‌بینی است."
لوو که هشت بازیکن از ترکیب موقت اعلام شده‌اش برای یورو از همین دو تیم هستند، در مورد مواجهه متس هوملس با این فینال گفت:" متس آنقدر حرفه‌ای است که می‌تواند این شرایط را حل و فصل کند. او همه کار خواهد کرد تا جام قهرمانی به دورتموند برود و این می‌تواند بهترین خداحافظی را برای او رقم بزند."
گفتنی است یک هفته پیش از پایان فصل جاری بوندسلیگا اعلام شد کاپیتان دورتموند برای انتقال به بایرن مونیخ با این تیم به توافق دست یافته است و از فصل آتی پیراهن باواریایی‌ها را بر تن خواهد کرد.
 
منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعودآلمانی-رئالی شنبه 1 خرداد 1395 ساعت 15:43

چرا اشملزردعوت نکردی ترکیب اصلی آلمان کبیرتوی یورو2016نویربواتنگ هوملس هکتورهودوس شواینی کروس اوزیل کمیش رویس مولر.ذخیره های اصلی گوتزه شورله سانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد