وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: من و توخل شبیه هم هستیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش مقابل بروسیا دورتموند در فینال جام حذفی ‏آلمان، توماس توخل، سرمربی حریف، را مورد ستایش قرار داد.‏   

 
گواردیولا که در تابستان راهی منچسترسیتی خواهد شد، در این دیدار برای ‏آخرین بار روی نیمکت بایرن مونیخ خواهد نشست. توخل در تابستان گذشته جانشین یورگن کلوپ در ‏دورتموند شد و گواردیولا او را یک مربی عالی می داند.
او به خبرنگاران گفت:" توماس با فوتبال زندگی می کند. او این شور و اشتیاق را دارد که می خواهد همه ‏چیز را بداند و بهتر شود. او 24 ساعت در روز به تیمش فکر می کند، به حریفان و کلا به فوتبال. من این ‏را در مورد او دوست دارم.
نتایج تیم او در این فصل هم من را متعجب کرد و هم نه. نه، چون می دانستم که او چه مربی فوق العاده ‏ای است. بله چون او با سرعت شگفت انگیزی روی بازی بروسیا دورتموند تاثیر گذاشت. دورتموند این ‏فصل فوق العاده کار کرد. توماس و من یکدیگر را درک می کنیم. ما اشتیاق مشابهی در مورد فوتبال ‏داریم.
فینال بین بایرن و دورتموند، یک دیدار احساسی در سراسر آلمان است. یک دوئل بسیار بسیار دشوار که ‏تمام دنیا آن را تماشا می کنند.
در اسپانیا ما سیستم متفاوتی داریم؛ هر مرحله کوپا دل ری، شامل دو دیدار رفت و برگشت است. این برای ‏تیم های قدرتمند، بهتر است و تیم های دسته دومی یا آماتور شانس کمی دارند. من جام حذفی به شیوه ‏آلمانی را دوست دارم زیرا هیجان انگیزتر است و با شگفتی بیشتری همراه است. 

فینال سال 2014 فوق العاده بود. هرمان گرلاند، دستیارم، در تمام طول سال در مورد جو فوق العاده فینال ‏برلین صحبت می کرد. وقتی به آنجا رفتیم، فهمیدم او در مورد چه چیزی صحبت می کند. تجربه فوق ‏العاده ای برای من بود، برای هر دو تیم و برای هواداران فوتبال در آلمان. این می تواند یک فینال فوق ‏العاده بین دو باشگاه بزرگ باشد."
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا از 96 عاشق المان بایرن جمعه 31 اردیبهشت 1395 ساعت 13:38

هه اصلا هم شبیه هم نیستین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد