وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واتسکه: پیشگو نیستم، اما حس می کنم دورتموند قهرمان جام حذفی می شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر اجرایی باشگاه دورتموند می گوید، این بار نوبت این تیم است تا به قهرمانی در جام حذفی آلمان دست پیدا کند. 

 

هانس یواخیم واتسکه مدیر اجرایی باشگاه بروسیا دورتموند می گوید پس از ناکامی های این تیم در فینال جام حذفی آلمان در سال های اخیر، حالا نوبت دورتموند است تا به قهرمانی در این جام دست پیدا کند. آنها برای پنجمین بار در سال های اخیر به این مرحله رسیده اند. مدیر اجرایی این باشگاه معتقد است ناکامی های اخیر در فینال جام حذفی، این بار می توانند به عامل موفقیت این تیم تبدیل شوند.

به نقل از گل، واتسکه گفت:

“من بزرگترین پیشگو در جهان نیستم، اما حس می کنم این بار نوبت دورتموند است تا جام حذفی را فتح کند. به همین دلیل است که حس خوبی دارم. می دانم که در برابر بایرن مونیخ بازی خواهیم کرد و بایرن مونیخ یکی از بهترین باشگاه های جهان است، ولی نتیجه می تواند متفاوت رقم بخورد. فکر می کنم نوبت ما شده است! احساس می کنم این کافی نیست که ما برای پنجمین بار متوالی تنها به فینال راه پیدا کرده ایم. مثل این می ماند که برای رسیدن به فینال باید عذر خواهی کنید، در صورتی که 64 تیم دوست دارند در این مرحله حضور داشته باشند.
 

“اگر به این مرحله رسیدید، برای چند روز بحث هایی پیش می آید که اگر تیم متحمل شکست شد، چه اتفاقی پیش خواهد آمد. این رویکرد و نگرش من نسبت به این مسئله نیست. تا به الان 62  تیم از این رقابت ها حذف شده اند، که همه آنها از حضور در برلین خوشحال می شدند.
 

 واتسکه، نسبت به لیست تیم ملی آلمان برای حضور در یورو 2016 اینگونه واکنش نشان داد:

“از  تیمی که 78 امتیاز در طول یک فصل به دست آورده است، تنها باید سه بازیکن در تیم ملی حضور داشته باشد؟
 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
آرتین جمعه 31 اردیبهشت 1395 ساعت 02:16

همون بهتر تو اینجور مساءل نظر ندی

Bayern<3 جمعه 31 اردیبهشت 1395 ساعت 10:28

خیلییییی دورتموندو دوست دارم اگه قهرمان شه کم ناراحت میشم

محسن جمعه 31 اردیبهشت 1395 ساعت 11:40

واقعن دورتموند تیم دوست داشتنیه
فوتبال پاک و زیبایی ارائه میدن
به اتلتیکو که نگاه کنیم بهتر متوجه این موضوع میشیم

just Bayern جمعه 31 اردیبهشت 1395 ساعت 13:21

هر چی باشه دورتموند تیم آلمانیه و از خودمونه
ولی خوب کاش بایرن قهرمان بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد