وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی: برای تجربه جو فینال جام حذفی هیجان زده ام!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روبرت لواندوفسکی درحالی به استقبال شرکت در اولین دیدار فینال خانگی جام حذفی خود با پیراهن بایرن می رود که به دنبال به پایان رساندن فصل با کسب یک دوگانه است.    
به نقل از fourfourtwo، لواندوفسکی در این فصل با به ثمر رساندن 3 گل در 5 بازی جام حذفی، به بایرن کمک کرد که برای چهارمین بار در 5 سال اخیر به فینال این رقابتها برسند. مهاجم لهستانی باواریایی ها، در سال 2012 موفق شد در برد 5-2 بروسیا دورتموند برابر بایرن در فینال گلزنی کند؛ اما در دیدار دوباره دو تیم در سال 2014 شاهد باخت تیمش برابر بایرن بود. او روز شنبه برای اولین بار با پیراهن بایرن در فینال این رقابتها شرکت می کند؛ که تصادفا این دیدار برابر بروسیا دورتموند تیم سابقش است.
بهترین گلزن فصل بوندسلیگا، امیدوار است درحالیکه دو تیم برتر آلمان برابر هم قرار می گیرند، بایرن بتواند به دومین جام خود در این فصل برسد:
’’ هر قهرمانی ای برای من خاص و ویژه است. این چهارمین بار متوالی برای بایرن است. (چهارمین قهرمانی متوالی بایرن در بوندسلیگا) اتفاق فوق العاده ای است! زمان عالی ایست. خوش حالم که در اینجا هستم. کسب هر عنوانی - فرقی نمیکند قهرمانی بوندسلیگا باشد یا قهرمانی در جام حذفی روز شنبه - عالی است. (در صورت قهرمانی در جام حذفی،) این فصل خیلی خوبی برای ما خواهد بود. امیدوارم بتوانیم به آن برسیم. فکر می کنم این فینال بین دوتا از بهترین تیم های آلمان برگزار می شود. لحظه بزرگی برای هرکس که آن را تماشا می کند، برای هواداران، خواهد بود. جو در برلین برای من چیز ویژه ای است. باید اعتراف کنم از فینال لیگ قهرمانان (بایرن - دورتموند، 2013) بهتر بود! امیدوارم پس از بازی نیز خوشحال باشیم و امیدوارم روز یکشنبه بازهم بتوانیم روی بالکن، اینجا در مونیخ جشن بگیریم.
 ‘‘

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد