وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بن عطیه: هوملس عالی است؛ بایرن باید به من بگوید بمانم یا بروم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهدی بن عطیه مدافع مراکشی بایرن مونیخ به تمجید از متس هوملس پرداخت.    
به گزارش KICKER، در دو سال حضور مهدی بن عطیه مدافع ملی پوش مراکشی بایرن مونیخ او اغلب مصدوم بوده است و اکنون با خرید متس هوملس مدافع میانی تیم ملی آلمان توسط باواریاییها شایعات پیرامون احتمال فروش او بالا گرفته است.اما بن عطیه در مورد هوملس به خوبی صحبت می کند و می گوید:
’’ چیزی غیر از این در مورد هوملس بگویم واقعیت ندارد، هوملس بسیار عالی است و هر تیمی دوست دارد او را داشته باشد. او خیلی وقت پیش از من اینجا بوده است و اکنون بازگشته است. آیا من در این مورد اعتراض دارم؟ من مشکلی ندارم، در مورد هیچ چیز مشکلی ندارم.
 ‘‘
بن عطیه در مورد شایعات مطرح شده در اطراف خود می گوید:
’’ باید دید باشگاه چه می خواهد، اگر می خواهد که من بروم به من باید بگوید و اگر هم بخواهد بمانم خواهم ماند.
 ‘‘
بن عطیه که 90 دقیقه برابر هانوفر در هفته آخر بوندسلیگا بازی کرده بود با توجه به مصدومیت خاوی مارتینز شانس زیادی برای بازی مقابل دورتموند در فینال جام حذفی دارد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد