وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: می خواستم ترکیبی از تجربه و شور و شوق جوانی داشته باشم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یواخیم لوو در مورد لیست انتخابی خود برای مسابقات یورو صحبت کرد.   

 

به گزارش وبسایت DFB، یواخیم لوو 14 نفر از بازیکنانی که به همراه مانشافت در جام جهانی 2014 قهرمان شده بودند این بار برای مسابقات قهرمانی اروپا فراخواند. او در کنفرانس خبری خود در برلین لیست اوایه تیم ملی آلمان برای مسابقات یورو را معرفی نمود که در این بین این بازیکنان در جام جهانی نیز همراه مانشافت بوده اند:

 مانوئل نویر، ژروم بواتنگ، بندیکت هوودس، متس هوملس، شکودران مصطفی، جولیان دراکسلر، ماریو گوتزه، سامی خدیرا، تونی کروس، توماس مولر، مسعود اوزیل، لوکاس پودولسکی، آندره شورله و کاپیتان باستین شواین اشتایگر.

اما در لیست یوگی لو یوشوا کیمیش، یولیان برانت و یولیان وایگل برای اولین بار به اردوی تیم بزرگسالان دعوت شده اند و همچنین نویر، تراشتگن و لنو سه انتخاب نهایی او برای خط دروازه محسوب می شوند. لوو در مورد دلایل خود برای انتخاب این لیست می گوید:

’’ ما به شدت در چند ماه و هفته اخیر عملکرد بازیکنان را زیر نظر داشتیم. یک سری از بازیکنان نیز در لیست مورد نظر ما قرار نگرفتند، ما این بازیکنان را انتخاب کردیم چون می خواستیم یک میکس خوب از تجربه و شور و شوق جوانی داشته باشیم.ما اکنون ترکیبی باکیفیت، انعطاف پذیر و تطبیق پذیر داریم، این یک شرایط خوب برای مسابقات یورو می باشد.
 ‘‘

تیم ملی آلمان اردوی خود در آسکونا را در 24 می آغاز می کند و فقط تونی کروس و لوکاس پودولسکی در شروع اردو حاضر نیستند چون کروس باید در فینال لیگ قهرمانان به همراه رئال مادرید و پودولسکی در فینال جام حذفی ترکیه به همراه گالاتاسرای به میدان بروند. مانشافت در 29 ماه می در دیداری دوستانه در آگزبورگ به مصاف اسلوواکی می رود، سپس در31 می لیست 23 نفره و نهایی اعلام می شود و در انتها در 4 ژوئن آخرین بازی دوستانه مانشافت در گلزن کرشن مقابل مجارستان خواهد بود. بازیکنان بعد از این بازی دو روز را در کنار خانواده خود سپری می کنند و بعد از آن آماده سفر به فرانسه خواهند شد.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
bobak چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 ساعت 18:02

ترکیب بدی نیست اما یک اشتباه مرتکب شده است که مارسل اشملزر را برای دفاع کناری دعوت نکرده است درحالیکه او فصل بسیار خوبی در دورتموند داشت. می توانست بجای یکی از ذروازبانها ترکیب دفاعی را محکم تر کند.

opeth پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1395 ساعت 00:49

مهندس عشق است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد