وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوگی بازهم به تیم جوان آلمان، اکسیر جوانی داد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، انتخاب ۴ بازیکن کاملا جوان، نکته مهمی بود که در لیست بازیکنان مورد نظر سرمربی آلمان دیده شد.  

 

انتشار فهرست بازیکنان مورد نظر یواخیم لو برای حضور در تمرینات آماده‌سازی که روز گذشته در شهر برلین انجام گرفت، حاوی نکات قابل توجهی بود.

از جمله این که مربی 56 ساله ژرمن‌ها یکبار دیگر به جوانان پرمایه اعتماد خود را نشان داد.

 

*دعوت از زانه، کیمیش، برانت و وایگل

یوگی که 2 سال قبل در مسابقات جام جهانی برزیل با استفاده از کادری متعادل، قهرمانی را برای ژرمن‌ها به ارمغان آورد، یکبار دیگر با «اکسیر جوانی‌» اعتمادکرد.

وی برای این منظور لئوری زانه( 20 ساله)، یوشوا کیمیش (21 ساله)،‌یولیان برانت(20 ساله ) و یولیان وایگل(20ساله ) را به تمرینات دعوت کرد.

به این ترتیب شور و نشاط بیشتری به کادر بازیکنانش بخشید.در عوض 4 بازیکن جام جهانی برزیل را نیز کنار گذاشت.

 

یان روبرت سیلر(27 ساله)، ماتیاس گینتر(22 ساله)، اریک دورم(24 ساله)‌ و کریستوف کرامر(25 ساله)،‌نفراتی بودند که آلمان را در جام جهانی دو سال قبل همراهی کردند اما اکنون در جمع نفرات جام ملت‌ها حضور ندارند.

مربی آلمان برای این منظور در چند روز گذشته با این دسته از بازیکنان تلفنی صحبت کرد و به آنها گفت که برای آینده مورد توجه هستند اما اکنون شرایط حضور را ندارند.

*4 خط خورده

البته برای بازیکنانی همچون کوین تراپ(25 ساله)، یوناتان تاه(20 ساله)، ماکس کروزه(28 ساله) و کوین فولاند(23 ساله) نیز جایی در فهرست بازیکنان «لو»‌نبود.

حال با توجه به برنامه‌های که مربی ژرمن‌ها مد نظر دارد،‌ تا تاریخ 31 ماه مه() فرصت خواهد داشت تا قلم قرمز روی نام  4 بازیکن بکشد.

لو اظهارداشت: از نظر من بازیکنان قدرتمند دیگری غیر این عده وجود ندارد. ضمن آنکه هر کدام در اردو، شانسی برابر دارد.

 

*چالش یوگی

با توجه به اسامی اعلام شده کارشناسان به جوانانی که کم سن و به قول یوگی،‌ پرتوان هستند و در صورت کسب مجوز حضور در جام ملت‌ها، شماره پیراهن 24 تا 27 را خواهند گرفت، به چشم چالشی مهم برای مربی مجرب آلمان می‌نگرند.

البته این مربی اظهار داشت این دسته از جوانان، می‌توانستند در تیم اعزامی آلمان برای مسابقات المپیک ریو دوژانیرو باشند. اما آنقدر لیاقت از خود نشان دادند که به تیم بزرگسالان دعوت شدند.

او اظهارداشت: زانه توانایی‌های خارق‌العاده‌ای دارد. وایگل، بازی خوان بزرگی است. برانت از نظر تکنیکی خوب و سریع است و کیمیش می‌تواند در هر نقطه از دفاع و خط میانی بازی کند.

 

*دغدغه‌های دیگر

البته در کنار این اسامی، فراخوانی از لوکاس پودولوسکی برای خبرنگاران آلمانی سئوال برانگیز بود. آنها با در نظر گرفتن ضعف این بازیکن با تجربه در چند وقت گذشته،‌ در مورد گزینش وی، سئوال کردند که لو اینگونه جواب داد:لوکاس برای ما هنوز هم ارزش ورزشی بالایی دارد. هرچند که گاهی در اوج بازی نکرده است.

حتی انتخاب باستیان شواین‌اشتایگر که با مشکل مصدومیت مواجه بوده، نیز جای سئوال داشت که مربی ژرمن‌ها پاسخ داد:در مورد شواین‌اشتایگر،‌موضوع زانو مطرح است. اگر زانوی‌اش خوب عمل کند، برای ما خوب است. اگر هم این امکان نباشد، آنوقت باید راه‌حلی برای این موضوع بیابیم.

البته در فصلی که گذشت بازیکنان دعوت‌شده‌ای همانند یولیان دراکسلر(21 ساله)،‌آندره شورله(25 ساله) و سباستیان رودی(26 ساله نیز افت و خیز‌های داشتند.

یوگی در این مورد گفت:‌همه چیز در این مورد ورزشی نیست. حتی شخصیت و حضور خارج از میدان هم برای ما اهمیت دارد.


منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 ساعت 16:00 http://shironline.ir

عالیییی
عشق است بایرن

mia san mia چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 ساعت 16:23

یه حسی بهم میگه روزی سرمربیه بایرن میشه...

bobak چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 ساعت 18:09

ترکبی بدی نیست فقط حیف شد که اشملزر را دعوت نکرد او فصل خوبی در دورتموند داشت.
اگر خط دفاعی را ترمیم کند این تیم هیچ مشکلی نخواهد داشت

نوید شنبه 1 خرداد 1395 ساعت 13:59

کا شما عالیست..کاش پیام های مارو میخوندی......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد