وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه مفصل با ویدال: با بازی در بایرن رشد کرده ام؛ سال بعد تریپل می کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرتورو ویدال خرید جدید بایرن مونیخ در این فصل در نیم فصل دوم بهترین بازیکن مونیخی ها بود و نقش مهمی را در ترکیب این تیم بازی می کرد. 

 

وبسایت رسمی بوندسلیگا، با او مصاحبه مفصلی انجام داده که باهم مرور می کنیم.

آرتور از اولین عنوان کسب شده خود در آلمان چقدر خوشحالید؟

’’ هدف من همیشه قهرمانی در بوندسلیگا بود و هفته بعد نیز قهرمانی در جام حذفی را می خواهم. لیگ قهرمانان را امسال از دست دادیم اما امیدوارم در فصل آینده تریپل کنیم.
 ‘‘

و از اینکه اولین بازیکن شیلیایی هستید که بوندسلیگا را برده است خوشحالید؟

’’ بله چیزهایی شنیده و دیده ام، بسیار خوشحالم و این مسئله مهمی است. من می توانستم با لورکوزن هم قهرمانی بدست بیاورم اما من دوباره به اینجا برگشتم و اکنون قهرمانم. من چهار عنوان قهرمانی در ایتالیا با یوونتوس کسب کردم و اکنون در اینجا هم قهرمان هستم، امیدوارم که ان را حفظ کنیم!
 ‘‘

این فصل را چگونه می بینید از دیگاه خودتان؟

’’ این یک فصل بزرگ بود. من نیز با بازی در کنار این تیم(بایرن) رشد کرده ام، کاری که این تیم انجام داد برای من بهترین تیم جهان است. در ابتدا از فوتبال ایتالیا که لیگی متفاوت بود به اینجا آمدم و سخت بود ولی در انتهای فصل نیز من قهرمان کوپا امریکا شده بودم و چیزهایی که در راه هستند، همه اینها باعث خوشحالی من می شوند.
 ‘‘

در ابتدا در فینال جام حذفی به میدان می روید و بلافاصله به تیم ملی ملحق می شوید چگونه اینقد سریع خود را اماده می کنید؟

’’ زمان زیادی برای استراحت وجود ندارد من باید بعد از سه چهار روز بعد از فینال جام حذفی خود را آماده کوپا آمریکا کنم. ما باید نشان دهیم که چگونه بهترین تیم کوپا در دوره گذشته بوده ایم پس بازیکنان نمی توانند استراحت کنند . شیلی برای قهرمانی مبارزه می کند و در هر مسابقه و تورنمتی با بهترین بازیکنان به میدان می رویم.
 ‘‘

چارلز آرانگوییز در فرم خوب خود بازی می کند آیا او بازیکن مهمی برای شما در کوپا خواهد بود؟

’’ بله قطعا، نکته مهم این است که به گلزنی ادامه دهد. او بازیکن مهمی برای باشگاه خود و تیم ملی است.
 ‘‘

فصل را برای بایرن چگونه قضاوت می کنید؟

’’ من واقعا از کارهایی که کرده ایم خوشحالم. من 100 درصد خوشحال نیستم چون در ابتدای فصل بسیار بلند پروازانه بدنبال هر سه جام بودم، من به بهترین تیم جهان آمده ام.
 ‘‘

آنجلوتی سال اینده مربی بایرن خواهد بود و او در رئال خواهان جذب شما بود؟

’’ این بسیار خوب است که در این زمان کم می توانیم باهم کار کنیم و من امیدوارم با کار کردن در کنار هم بتوانیم به اهدافمان دست یابم.
 ‘‘

نظرتان راجب گواردیولا چیست؟ چه چیزی ار او یاد گرفتید؟

’’ من چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. او مربی ای است که راجع به بازی مطالعه می کند و همه چیز را در مورد آن به شما می گوید، برای همین است که او یکی از بهترینهای دنیاست. احترام زیادی برای او قائل هستم و برایش در منچستر آرزوی موفقیت دارم.
 ‘‘

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد