وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه مفصل با لام: فصل بزرگی بود؛ دورتموند زندگی را برای ما در فینال جام حذفی دشوار خواهد کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فیلیپ لام موفق شد به همراه بایرن مونیخ هفتمین عنوان قهرمانی خود در بوندسلیگا را کسب کند و در یک قدمی بازیکنانی قرار گیرد که بهترین رکورد این باشگاه را با هشت عنوان قهرمانی در اختیار دارند.  

 

وبسایت DFB، بعد از پیروزی بایرن مونیخ مقابل هانوفر و جشن قهرمانی این تیم با او مصاحبه ای انجام داد.

آقای لام بعد از چهار بار قهرمانی پشت سر هم در بوندسلیگا دیگر جشن گرفتن برایتان عادی شده است؟

’’ نه، آن همیشه یک چیز خاص است. ما به اندازه کافی خوش شانس بودیم که با پیروزی هفته گذشته برابر اینگولشتات قهرمان شدیم. و اکنون نیز می توانیم در کنار هوادارن، اسطوره ها و تیم بانوان بایرن این جشن را برپا کنیم.
 ‘‘

آیا از جشن گرفتن خود به خاطر بازی روز شنبه با دورتموند خواهید کاست؟

’’ نه اکنون می خواهیم از این لحظات لذت ببریم و برای جشن به بالکن برویم. و از روز دوشنبه تمرکز ما برای کسب دومین جام خواهد بود. ما خود را به بهترین نحو آماده آن بازی خواهیم کرد چون کار آسانی در پیش نداریم.
 ‘‘

آیا متوجه چیز متفاوتی در پپ گواردیولا در آخرین بازی خانگی او در مونیخ شدید؟

’’  نه همه چیز معمولی بود. او نیز همیشه آماده است و می خواست با پیروزی در آخرین بازی و شکستن رکورد کمترین گل خورده در یک فصل دست یابیم. این موضوع برای او بسیار مهم بود و در بین دو نیمه بر روی آن بسیار تاکید داشت.
 ‘‘

چه چیزی در مورد لواندوفسکی که 30 گل به ثمر رساند دارید که بگویید؟

’’ بسیار هیجان انگیز است. بدیهی است برای رسیدن به این مهم در وحله اول نیاز به یک تیم خوب در اطراف خود دارید. ما داریم در مورد چند سال صحبت نمی کنیم بلکه این رکورد مربوط به دهه ها است و کار او باورنکردنی بوده است.
 ‘‘

فینال جام حذفی به طور کلی در این فصل چگونه است؟

’’ این بازی همیشه مهم است، بعد از همه رقابتها این عنوان بازهم وجود دارد. وقتی که این فرصت وجود دارد، شما می خواهید دبل کنید. ما این عنوان را سال پیش برنده نشدیم پس امسال برایمان بسیار با اهمیت است. در فینال دو تیم بزرگ فوتبال آلمان مقابل هم قرار می گیرند، تیمی که در طول فصل رقیب بزرگی برای ما بود و زندگی را برای ما در این دیدار دشوار خواهد کرد.
 ‘‘

آیا نتایج اخیر دو تیم در برلین اثر گذار خواهد بود؟

’’ این یک بازی جدید و یک فینال است. دو تیم خوب که می خواهند آن جام را بدست آورند و تیمی شانس بیشتری ندارد،  پس ما باید برای این دیدار به بهترین نحو آماده شویم.
 ‘‘

حال که فصل به پایان رسیده این فصل را چگونه تجزیه تحلیل می کنید؟

’’ من فکر می کنم فصلی بزرگ و جالب بود. دورتموند همیشه به دنبال ما بود و با آنچه در سالهای اخیر تجربه کرده بودیم این موضوع تفاوت داشت. ما برای کسب قهرمانی تا هفته پیش منتظر ماندیم و فشار برای پیروزی همیشه همراه ما بود، پس به همین دلیل فصل بزرگی بود.
 ‘‘

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد