وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: هیچ علاقه ای برای بازی در فرانسه ندارم؛ از بازی در بایرن لذت می برم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانک ریبری عنوان داشت هیچ وقت بعد از خداحافظی به فکر بازگشت به تیم ملی نبوده است.   

 

به گزارش FFT، پس از اینکه فرانک ریبری وینگر 33 ساله بایرن مونیخ که در سال 2014 از بازی های بین اللمللی خداحافظی کرده بود در این فصل به آمادگی بالایی رسید زمزمه هایی مبنی بر بازگشت او به تیم ملی فرانسه به گوش رسید. و دیده دشام سرمربی فرانسه پس از اعلام لیست تیم ملی فرانسه زمانی که با سوالی مبنی بر دلیل عدم دعوت از ریبری مواجه شد گفت:

’’ دلیلی بر دعوت از وینگر دیگری را نمی دیدم
 ‘‘

ریبری حالا عنوان می کند که هرگز نمی خواسته خود را به تیم ملی تحمیل کنداو به BILD، می گوید:

’’ من هرگز به دشام پیشنهادی ندادم، به همین دلیل اظهارات او را درک نمی کنم.من فقط گفتم که او باید بهترین بازیکنان را با خود به یورو ببرد و این به ان معنی نیست که باید مرا هم دعوت کند.
 ‘‘

ریبری ادامه می دهد:

’’ من هیچ علاقه ای برای بازی برای فرانسه ندارم. پس از خداحافظی در سال 2014 از تیم ملی فقط به بازی در بایرن فکر کرده ام. در بایرن احساس راحتی می کنم و از فوتبال لذت می برم.
 ‘‘

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 10:41

یه دونه ای سلطان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد