وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توصیه فوگتس به لوو: هان را به یورو ببر!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی سابق تیم ملی آلمان معتقد است آندره هان مهاجم باشگاه گلادباخ شایسته حضور در یورو است.   

 

گلادباخ امروز در حالی به مصاف دارمشتات می رود که با سه امتیاز و تفاضل گل 12تایی اش سهمیه چهارم لیگ قهرمانانش را قطعی کرده است. در این راه آندره هان با گلزنی هایش خصوصا مقابل بایرن و لورکوزن تاثیر زیادی داشت. حال این مهاجم امید زیادی به حضور در یورو دارد. برتی فوگتس سرمربی سابق آلمان در مصاحبه با Bild، در رابطه با دعوت این مهاجم به تیم ملی گفت:

’’ من می توانم تصور کنم که آندره به تیم ملی دعوت شود. اگر یوگی لوو با من تماس بگیرد من به او خواهم گفت که محمود داهود و آندره هان در این مدت چقدر فوق العاده بوده اند. هان اکنون در بهترین فرم دوران بازیگری اش قرار دارد. او به واسطه مصدومیت طولانی مدتش بازی های زیادی را از دست داد و بلافاصله پس از مصدومیتش به روند خوب خود بازگشت و اکنون هم بسیار با طراوت بازی می کند. او یک مهاجم بسیار پرتلاش است که هیچ مدافعی دوست ندارد مقابلش بازی کند. او همه چیز برای حضور در تیم ملی را دارد.
 ‘‘

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
ژرمن شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 20:18

هان عالیه پاتریک هرمانم خوبه -وایزر باید دعوت بشه-پودلسکی بدرد نمیخوره درود بر ژرمن

davood2016 یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 21:20

فوکس درست میگه ولی وقتی به مربیگریش توی تیم ملی فکر میکنم خندم میگیره.بازیکنان پیر رو ب تیم ملی دعوت میکرد.درست مثل ی مربی تازه ب دوران رسیده عمل کرد.دوران شوم فوتبال آلمان رو همین آقا رقم زد.جوونایی ک اطلاع نداشتید در موردش میتونید چند دقیقه ای توی سایت اسمشو سرچ کنید.واقعا فوتبال آلمان رو یک دهه از اروپا عقب انداخته بود. ب هر حال باز هم آلمانیهای باهوش ب اوج برگشتن خیلی هم خوب برگشتن. آلمانی ها اکثرا باهوشن ولی اگه از من سوال کنن خنگترین مربی آلمانی کی بوده میگم برتی فوکس.خخخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد