وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نکاتی که در مورد رناتو سانچز نمی دانستید!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باواریایی ها در طول هفته ی گذشته موفق شدند دو بازیکن با ارزش را به ترکیب خود اضافه نمایند. 

 

یکی از این بازیکنان، ستاره ی جوان پرتغالی بود که با قراردادی 5 ساله به بایرن پیوست. در زندگی حرفه ای این جوان 18 ساله، نکاتی به چشم می خورد که دانستن ان ها خالی از لطف نیست:

*رناتو سانچز در حالی به یکی از غول های اروپا پیوسته است که هنوز یک سال از ورود او به دنیای حرفه ای فوتبال در سطح بزرگسالان نمی گذرد! سانچز 30 اکتبر 2015 برای نخستین بار در تیم اصلی بنفکا به میدان رفت. وی در دقیقه ی 74 به عنوان یار تعویضی در جریان برد 4-0 برابر تاندلا وارد زمین شد.

*سانچز در بین بازیکنان هم سن و سالش، بهترین عملکرد را در دوئل های تن به تن در لیگ قهرمانان داشته است(7.17). سانچز با ثبت آماری 57% در نبرد های تن به تن، در بین بازیکنان بنفیکا بهترین آمار را دارد. این بازیکن که در هر 6 مصاف لیگ قهرمانان به طور کامل در ترکیب به میدان رفته است، در دیدار با زنیت 8 تکل داشت که در 4 تای آن پیروز شد.

* پس از نخسیتن حضور در ترکیب بنفیکا، سانچز در 91.67% بازی های تیمش به میدان رفته است و نخستین گلش که در برابر آکادمیکا بود، از فاصله ی 30 متری به ثمر رسید.این گل که برترین گل ماه انتخاب شد، سانچز را به جوانترین بازیکن قرن 21 بنفیکا تبدیل کرد که در ورزشگاه خانگی این تیم موفق به گلزنی می شود.

*سانچز عضو تیم زیر 17 ساله های پرتغال بود که در رقابت های اروپایی 2014 به نیمه نهایی رسید. وی با وجود 18 سال سن به تیم ملی بزرگسالان نیز دعوت شد و تا کنون 2 بازی ملی در کارنامه اش دارد.

*سانچز در  جریان 24 بازی برای تیم دوم بنفیکا، دو بار کارت قرمز مستقیم گرفته است. وی همچنین در 58 بازی برای تیم های الف و ب بنفیکا سر جمع 18 کارت گرفته است(15 کارت زرد، 2 کارت قرمز و 1 بار دو کارته شده است). وی همچنین در جریان دیدار با ماریتیمو تنها پس از گذشت 37 دقیقه از بازی، دو بار کارت زرد گرفت و اخرراج شد.

*بایرن  سانچز را با قیمت نه چندان بالای 35 میلیون یورو به خدمت گرفت که این بازیکن را در رده ی سوم گرانترین بازیکنان جوان دنیا، پس از مارسیال و لوک شاو قرار داد.

*مدیر برنامه های این بازیکن جوان، خورخه مندز معروف است.کریستیانو رونالدو، مورینیو و دخه آ دیگر بزرگان دنیای فوتبال هستند که جزء موکلان مندز به حساب می آیند.

*بایرن در حالی موفق شد این بازیکن آینده دار را به خدمت بگیرد که باشگاه های بزرگی مثل منچستر یونایتد، آرسنال، یوونتوس و پاری سن ژرمن خواهان جذب وی بودند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد