وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بواتنگ: هوملس یک خرید خوب برای بایرن است؛ با کارلتو می خواهیم بازهم به فینال لیگ قهرمانان برویم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، جروم بواتنگ به تمجید از متس هوملس زوج کناری خود در سال بعد پرداخت.   

 

متس هوملس کاپیتان دورتموند با بایرن مونیخ قراردادی 5 ساله توافق کرده است و در پایان فصل به این تیم ملحق می شود، این موضوع سبب شده تا ژروم بواتنگ مدافع مستحکم و ملی پوش بایرن در مورد این خرید به Sky Sports HD، بگوید:

’’ این یک خرید خوب برای بایرن است. متس یک مدافع خوب است و قطعا به تیم کمک می کند، او واقعا در دورتموند خوب بازی می کند و در دیدارهای برابر ما نیز همینگونه است. در فینال جام حذفی بازهم همدیگر را خواهیم دید و بعد از آن او به بایرن خواهد آمد.
 ‘‘

با حضور هوملس رقابت برای قرار گیری در ترکیب بایرن افزایش می یابد اما بواتنگ نگران این موضوع نیست:

’’ من نگران نیستم و کار خود را انجام می دهم. موضوع مهم این نیست که من بازی کنم یا کس دیگر این رقابت است و من باید کار خود را انجام دهم.
 ‘‘

بواتنگ و هوملس زوج خط دفاعی آلمان در جام جهانی برزیل بودند که به قهرمانی ژرمن ها منجر شد انها در مسابقات یورو نیز در کنار هم قرار خواهند گرفت. بواتنگ که سال آینده باید زیر نظر کارلو آنجلوتی کار کند در مورد اوبه SPORT1، عنوان می دارد:

’’ او یک مربی باتجربه است و می داند که چگونه بازیکنان را مدیریت کند. ما تیمی مثبت با شخصیت خوب هستیم و بدیهی است که بایرن و کارلتو مناسب هم هستند. سال آینده باز هم می خواهیم قهرمان بوندسلیگا شویم البته 34 بازی دشوار پیش روی ما خواهد بود و البته که می خواهیم دوباره در فینال لیگ قهرمانان حاضر باشیم.
 ‘‘

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد