وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: از فرهنگ و سبک بازی‌ آلمان‌ها یاد گرفتم؛ دیگر مربی بایرن نمی‌شوم!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی تیم فوتبال بایرن گفت:به آلمان آمدم که از فرهنگ و سبک بازی ژرمن ها یاد بگیر و در آینده برای مربیگری دیگر به مونیخ باز نخواهم گشت. 

 

پپ گواردیولا در کنفرانس خبری قبل از مسابقه فردا با هانوفر اظهارداشت:

در شغل ما نمی‌توان انتظار داشت که ۳ سال حضور در اینجا بدون مشکل بوده است. شرایط شغل ما ایجاب می‌کند که همیشه با وضعیت‌های مختلف آدم نبرد کند. من از بازیکنانم خیلی چیزها یادگرفتم و باید اذعان کنم که در آینده دلم برای آنها خیلی تنگ خواهد شد.

او ادامه داد: برای یک خارجی راحت نیست که به اعماق قلب مردم نفوذ کند. از همان بدو حضورم جنگیدم تا جایی که امکان داشت، به زبان شما حرف بزنم و همراه با خانواده‌ام هماهنگ با فرهنگ شما شوم.

وی امیدوار است در آینده که سکان هدایت تیم منچسترسیتی را برعهده می‌گیرد،‌بازهم بتواند در جشن اکتبر در مونیخ مثل ۳ سال گذشته به جشن و سرور بپردازد. 

البته برخلاف اوتمار هیتسفلد و یوپ هاینکس، وی احتمال حضور مجددش را به عنوان سرمربی بایرن، رد کرد و اظهارداشت:‌ چنین اتفاقی برای یک مربی چیزی خوب نیست.

او در مورد این که آیا در سبک فوتبال آلمان‌ها تاثیر گذشته نیز عنوان کرد:‌ نه، متاسفم. نه من در فرهنگ آلمانی یا سبک بازی تغییری ایجاد نکردم. فقط روی بازیکنان تاثیرداشتم. البته من به اینجا نیامدم که فوتبال آلمان را عوض کنم. بلکه اینجا آمدم که یاد بگیرم، فرهنگ،‌فوتبال و سبک بازی اینجا چگونه است. به همین دلیل هم به انگلیس می‌روم.

گواردیولا همچنین در مورد خداحافظی در آلیانس آرنا از هواداران در بازی فردا نیز عنوان کرد: مربی بایرن مونیخ بودن،‌ دوره باشکوهی بود. هیچگاه در زندگی‌ام این دوره را فراموش نخواهم کرد. می‌خواهیم فردا بازی خوبی انجام دهیم تا مردم خوشحال و راضی شوند.

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
فاطـFÃŤIــی❤PĻ21♥ŢM25♥ŔŁ9❤ جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 22:51 http://Gravater.com

خدا از دهنت بشنوه
خدا رو شکر که دیگه نمیای به بـآیـڑنـــــ

Real fcb جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 23:06

مرسی پپ
واقعا همه چیزتو واسه بایرن دادی و هیچ چیز کم نذاشتی
تاثیر تو بر فوتبال المان غیر قابل انکاره

bahar_2000 جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 23:35

مرسی پپ عزیزم. مرسی مربی باغیرت. خوشتیپ خوشکل
مرسی به خاطر سه سالی که زرت زرت از تیمای اسپانیایی ما رو بازوندی. مرسی که دکتر مولر را بیرون کردی و بازیکنام هی مصدوم میشدن. مرسیییی واقعاااا مرسیی که سه سال ماریو یه بیچاره را نیم کت نشین کردی و در اخر مرسی که سه تا بوندسلیگا به مون دادی
به خاطر تمام زحمات مسخرت متشکریم
بری دیگه بر نگردی

kjbayern جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 23:40

می خوام یه چیزی بگم میدونم خیلی دیس می خورم ولی می گم.
پپ مربی بدی نبود واقعا کیفیت تیمو در حفظ توپ بالا کشید و کلاس بازیای بایرنو بالا برد ولی متاسفانه از شخصیت لازم برای قهرمانی بی بهره بود و نمی تونست این حس و شخصیتو به بازیکناش بده. با این وجود وقتی سبک حفظ توپش با سبک حملات سریع آنچلوتی ترکیب بشه می فهمین که پپ چه چیزی رو از خودش بین بازیکنا به جا گذاشته.
آخر اینکه ممنون پپ که سه سال اینجا بودی. ای کاش تو هم مث هاینکس یکی از اسطوره هامون می شدی.

محمد مشهد شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 10:02

حفظ توپ داشته باشی ولی در آخر گل مفت بخوری اونم مرحله ای که یه پای فینالی چه فایده ای داره ولی از صحبت آنچلوتی درباره گوتزه اصلا خوشم نیومد بازیکنان آلمانی بایرن یکی پس از دیگری دارن میرن فیلیپ لام هم که 2018 خدافظی میکنه باید یه جانشین آلمانی با غیرت جاشو پر کنه

Fc Bavaria شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 13:16

به درک

Wüstenfuchs شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 17:23

حیف که فارسیت زیاد خوب نیست , اینجا هم که سر نمیزنی تا برات بریم بالا منبر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد