وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیمیچ: بازی برای بایرن فوق العاده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن جوان بایرن مونیخ می گوید از حضور در این تیم لذت می برد.   

 
جاشوا کیمیچ، بازیکن جوان و 21 ساله بایرن مونیخ، از حضور در این تیم آلمانی احساس رضایت می کند و می گوید که بازی برای بایرن مونیخ فوق العاده است.

کیمیچ گفت:" فوق العاده است که برای تیمی همچون بایرن مونیخ فوتبال بازی کنید. هیچ چیزی نمی تواند جای تجربه ای را که من در این 1 سال کسب کرده ام، بگیرد. من با پیوستن به بایرن مونیخ ریسک کردم. بسیاری از مردم از خود می پرسیدند که چرا راهی بایرن مونیخ شده ام؟ با این حال با توجه به اتفاقاتی که رخ داده اکنون مردم می گویند که من تصمیم درست را گرفته ام. بایرن باشگاه ایده آلی برای من است."

کیمیچ در این فصل 35 بار برای بایرن در تمامی رقابت ها به میدان رفته است.

منبع 

نظرات 3 + ارسال نظر
بهمن جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 02:43

این لامسب خیلی با استعداده

قطعا تا دو سال دیگه میشه جزء بهترین های بایرن و رکن تیم اصلی

ارین ریبری جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 10:57

ای کاش گواردیولا نمی رفت واقعا حیف بود مطمءنم بازیکن متوسطی مثل کیمیچ دیگه بازیش به چشم نخواهد اومد .بچه ها من واقع گرا هستم و فکر می کنم با رفتن پپ دیگه بایرن تو اروپا تموم بشه

ارکان جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 15:37

من فک کنم که کارلتو همان بازی رو به کیمیچ نمیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد