وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ادعای کیکر: فصل آینده گوتسه را با پیراهن بایرن مونیخ نخواهیم دید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، گمانه زنی ها راجع به آینده هافبک 23 ساله بایرن مونیخ همچنان ادامه دارد.  

 

به نظر می رسد ماریو گوتسه پسر طلایی فوتبال آلمان در تابستان از بایرن مونیخ جدا شود و به یورگن کلوپ در لیورپول بپیوندد.

به گزارش کیکر این احتمال وجود دارد که زننده گل قهرمان جهان، پس از سه سال حضور در بایرن مونیخ در پایان فصل از این تیم جدا شود. ماریو گوتسه 23 ساله پس از مسابقات یورو 2016 راجع به آینده اش تصمیم گیری خواهد کرد. احتمالاً دیگر او را در پیراهن بایرن مونیخ نخواهیم دید. کیکر در گزارش امروزش یک مسئله غیر ممکن را گفت: او در بایرن مونیخ باقی می ماند! این مسئله ای "غیر ممکن" و درست است!

برای این کار او می بایست قرارداد خودش را تمدید کند. سرمربی جدید بایرن مونیخ کارلو آنچلوتی اگر گوتسه را می خواست، تا به الان باید باشگاه را مجبور به تمدید قرارداد با او می کرد. اگر این سناریو در گذشته واقع بینانه نبود، احتمالاً در حال حاضر رد شده است.

به نقل از  روزنامه Süddeutsche Zeitung، این مربی ایتالیایی در هفته گذشته و در تماس تلفنی توصیه کرده است اگر گوتسه می خواهد به صورت منظم بازی کند، او را به فروش برسانید. بسیاری از گزارشات نشان می دهد بایرن مونیخ خواستار فروش این هافبک آلمانی با قیمتی بین 20 تا 25 میلیون یورو است.

این روزنامه در چاپ جدید خود مدعی شده است، آرسنال در کنار لیورپول و یوونتوس جدیدترین مشتری این هافبک می باشد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد