وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شورله: من جایگاه خود را در مانشافت دارم؛ همچنان می توانم بازیکن مهمی باشم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آندره شورله مهاجم وولفسبورگ با اطمینان از دعوت خود برای مسابقات یورو صحبت می کند.   

 

به گزارش SPORT1، آندره شورله مهاجم وولفسبورگ با اطمینان از دعوت خود برای مسابقات قهرمانی اروپا در فرانسه صحبت می کند. او در این باره می گوید:

’’ من نگرانی ای ندارم، من جایگاه خود را در تیم(مانشافت) دارم. اعتماد مربی را به همراه خود دارم و بازیکن ارزشمندی محسوب می شوم.
 ‘‘

با وجود فصل متوسطی که وولفسبورگ سپری کرده است، شورله از وضعیت خود راضی به نظر می رسد:

’’ احساس بسیار خوبی دارم، در نیم فصل دوم به فرم خوب خود رسیدم این از گلهایم مشخص بود. من ایمان دارم که این ذهنیت را دارم که دوباره بازیکن مهمی برای تیم ملی باشم.
 ‘‘

یواخیم لوو در هفته آینده لیست اولیه خود برای اعضام به مسابقات یورو را اعلام می کند و از این لیست در نهایت 23 نفر برای مسابقات انتخاب خواهند شد.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
قلب دوم پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت 15:01

هنوز توانایی بازی کردن خوب خودش رو داره و میتونه در یورو مفید باشه

davood2016 یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 21:31

بچه ها خواهشا دچار غرور کاذب نشید.شما یک تیم بزرگ و با ذهنیت قهرمانی هستید.این حرف از آندره بعید بود.این حرف باید از زبون بازیکنای کوچیک بیاد بیرون.شورله باید بدونه ک آلمان در حال حاضر هافبک خوب کم نداره و جایگاهش توی تیم ملی در خطر افتاده.اوزیل، رویس ، کروس،خدیرا،شواینی و بقیه از این جملن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد