وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پودولسکی: همه می خواهند قهرمان جهان را شکست دهند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لوکاس پودولسکی مهاجم باتجربه مانشافت امید زیادی به دعوت برای مسابقات یورو دارد.   

 

به گزارش SPORT1، لوکاس پودولسکی برای انتخاب شدن توسط یواخیم لوو برای مسابقات یورو خوش بین است  لیستی که در 10 ژوئن اعلام خواهد شد. پودولسکی در مورد احتمال دعوت نشدن به این مسابقات می گوید:

’’ بسیار نا امید کننده خواهد بود اما دلیلی برای قطع همکاری من با DFB نخواهد بود و من همچنان ادامه خواهم داد.
 ‘‘

 او در باره شرایط خودش می گوید:

’’ مربی همه چیز را در مورد من می داند و من نیز همینطور، شش تورنمنت  همراه مانشافت بوده ام و همیشه او حامی من بوده است، البته که من همیشه می توانم به تیم کمک کنم . من دوازده سال است با DFB همکاری می کنم و بسیار احساس راحتی می کنم.
 ‘‘

پودولسکی ادامه می دهد:

’’ همه می خواهند مقابل قهرمان جهان پیروز باشند. هدف ما قهرمانی در مسابقات یورو خواهد بود و از لحاظ تاکتیکی و نوع بازی این توانایی را داریم، همیشه توانسته ایم تورنمنت ها را خوب مدیریت کنیم.
 ‘‘

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
احمد پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت 12:38

چون المان بهترین تیم دنیا هست و خواهد بود و مطمئنا این بار قهرمان خواهد شد

davood2016 یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 21:35

درود بر آلمان و آلمانی.بعهید میدونم با این همه هافبکهای جنگنده خوب پودولسکی این بار ب تیم ملی دعوت شه.لوکاس خیلی فراز و نشیب داره.توی بازیش مث بقیه هافبکهای آلمانی خلاقیتی نمیبینم.من بودم دعوتش نمیکردم چون هافبک بهتر از اون خیلی زیاد هست.کافیه ب یونتوس،منچستر ، رئال، بایرن،دورتموند و مونشن گلادباخ ی نگاهی بندازیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد