وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

10 نکته در مورد رناتو سانچز، بازیکن جدید بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رناتو سانچز بر خلاف انتقال بی سر و صدایش و البته سریع به بایرن بازیکن گمنامی نیست در زیر ده نکته به نقل سایت رسمی بوندسلیگا نوشته شده است.   

 

1 - رناتو کیست؟

پیش از انتقال او ازبنفیکا به بایرن چندان خبر مهمی در مورد جوان 18 ساله پرتغالی وجود ندارد، او سال پیش نخستین بازی را برای بنفیکا انجام داد و پیش از آن عضویت تیم جوانان بنفیکا را داشته است و یکبار هم در چارچوب لیگ جوانان یوفا در پیروزی 11 بر 1 برابر گالاتاسرای به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است.

2- موفق

در 24 بازی بنفیکا به همراه سانچز این تیم توانسته به رکورد خیره کننده 2.79 امتیاز برای هر بازی دست یابد و در فصل جاری سهمیه لیگ قهرمانان اروپای خود را تضمین نماید، پیش از حضورسانچز بنفیکا آمار  1.71 امتیاز برای هر بازی و رده هشتم جدول را در اختیار داشته است.

3- تقریبن کامل

با وجود سن کم و قد یک متر و هفتادی سانچز او یک هافبک کامل است، سرعت وقدرت بدنی بالا و توانایی مناسب درتکل زنی، پپ گواردیولا پیش از این در مورد او گفته:

’’ یکی از بهترین بازیکن های جوان اروپا، دارای ویژگی های مثبت کیفی و شخصیتی و آینده بسیار درخشان در پیش رو
 ‘‘

4-تجربه ملی

رناتو سابقه بیش از 40 بازی در تیم جوانان پرتغال را دارد او پس از 18 بازی در سطح حرفه ای در بنفیکا برای  نخستین بار پیراهن تیم ملی پرتغال را در بازی دوستانه برابر بلغارستان پوشید و در آن دیدار تجربه خاصی را نیز تجربه کرد، پس از سوت پایان مسابقه، کریس رونالدو هم تیمی جوان خود را در آغوش گرفت.

5- شناخته شده برای بایرن

سانچز بازیکن نا آشنایی برای بایرن نیست او به همراه بنفیکا در مرحله یک چهارم نهایی در دو دیدار 90 دقیقه برابر تیم فصل آتی نمایش درخشانی داشت.

6- معامله ای سود آور

سانچیز که امروز به ارزش 35 میلیون یورو راهی مونیخ شده است از آکادمی لیسیون تنها با مبلغ 750 یورو به بنفیکا آمد البته اون در آن زمان تنها 9 سال داشت.

7- محبوب

حساب کاربری سانچز در اینستاگرام "@renatosanches85"  صد و سی و پنج هزار فالوور دارد که آنها شاهد پست های متنوع او در زمینه های مختلف هستند. در میان پستهای او آواز خواندش در سبک R’n’B  جذابیت خاص خودش را دارد.

8- قابل انعطاف

در وحله اول پست او در بایرن در خط هافبک به نظر می رسد ولی رناتو در بنفیکا در پست های دفاع مرکزی، هافبک هجومی و حتی مهره بازی ساز به زمین رفته است و بارها خارج از پست تخصصی خود بازی کرده است.

9- اولین پرتغالی بایرن

جالب است که بدانیم رناتو سانچز نخسیتن پرتغالی بایرن مونیخ است و از این جهت برای او یک رکورد محسوب می شود.سانچز در فصل آینده در برابر هم تیمی  ملی خود ویرنییا از وولفسبورگ قرار خواهد گرفت.

10- الگو: رونالدینیو

شاید ظاهر سانچز ما را به یاد ادگار داویدز هلندی بیاندازد ولی او در محافل عمومی از رونالدینیو از الگوی خود یاد می کند.

 

نقل از سایت bundesliga.de

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد