وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

عصبانیت مدافع سابق بایرن از گواردیولا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارشناس شبکه اشپورت وان معتقد است کمال‌گرایی گواردیولا بالاخره روی بازیکنانش اثر منفی خواهد گذاشت.   

 
پپ گواردیولا با ظرافت کاری منحصر بفرد و کمال‌گرایی‌اش بایرن مونیخ را به سطح جدیدی از فوتبال تکنیکی رسانده است و در این مورد هیچ جای انکاری نیست. با اینکه تیم او در بوندسلیگا دست‌نیافتنی بود، زیاد پیش آمد که کنار زمین بر سر بازیکنانش فریاد بزند یا برای بسیاری صحنه‌ها واکنش‌های عصبی و حساسی از خود بروز دهد. 

این روزها و به ویژه پس از حمله لفظی گواردیولا به دستیارش در رختکن، شایعات متعددی در مورد نوع رفتار این مربی کمال‌گرا با بازیکنانش هم بر سر زبان‌ها افتاده است. 

توماس اشترونتز در شبکه "اشپورت وان" درمورد این مربی اسپانیایی گفت:" کمال‌گرایی هم از یک اندازه‌ای که بگذرد می‌تواند نتیجه معکوس بدهد. در اواخر بازی مقابل اینگول‌اشتات بعد از آنکه بایرن جلو افتاده بود و قهرمانی‌اش هم با توجه به باخت دورتموند مقابل اینتراخت فرانکفورت، مسجل شد، باز هم می‌دیدم که پپ کنار زمین به آب و آتش می‌زد و برای پاس‌هایی که به اعتقاد او زیاد بلند یا زیاد کوتاه بود حرص می‌خورد. 

این رویکرد اشتباه است و فکر می‌کنم اگر من بازیکن او بودم، خیلی اعصابم از دستش بهم می‌ریخت. کمال‌گرایی خوب است اما اگر در دقیقه 75 باز هم پافشاری بر نکته‌ای را شروع کنی، زیاده‌روی است و از نظر من معنی ندارد."
گفتنی است اشترونتز که زمانی در بایرن مونیخ و اشتوتگارت توپ می‌زد، در حال حاضر به عنوان کارشناس فوتبال فعالیت می‌کند.
 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
آلمان چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 02:41

خرید های خوبی کردیم... دیگه پیانیچ نباید بخرن چون خیلی هافبک داریم..
فقط یک سوال بازکن جوان و با استعداد تو آلمان مگه نیست چرا ۱ دونه جوان آلمانی هم نمیارن؟
البته از اون لحاظ گفتم که به تیم ملی کمک شه مثل کمیج..
فقط تو فکر اینم گوتسه چی میشه؟

ریبرو چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 11:28

خدا رو شکر این کابوس داره تموم میشه
خداحافظ گواردیولا با اون تیکی تاکای مسخرت خداحافظ بایرن بی هیجان و خسته کننده خداحافظ برنات و رافینیا و تیاگو

عشق باترن چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 11:35

من عاشق بایرنم دوست دارم پپ از بایرن گورشو گم کنه بیرون ..به نظر من از اولشم اومدنش اشتباه بزرگی بود این سبکی که پپ بازی میکنه نیاز به بازیکنای نابغه ای مثل اینیستا و مسی و هرناندز داره که متاسفانه المانی ها این نوع از بازیکن هارو یا ندارن یا نمیتونن پرورش بدن.

ارین ریلری چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 11:59

دوستمون راس میگه بچه ها تو این سبکی که پپ بازی می.کرد بازیکنای افسانه ای نیاز داشت که بایرن متاسفانه این یه موردو نداره.

Mh13 چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 17:36

نه داداش نیاز به هیچ بازیکن افسانه ای نداره
مسی رو شاید بگیم افسانه ولی اینیستا افسانه نیس اینستا مثل مسعود ازیل
درسته من از سبک پپ و زحمماتی که کشید حمایت کردم ولی
پپ دلیل نتیجه نگرفتناش باید توضیح میداد
پپ از بازی سازترین دفاعها و دروازه بان جهان تو بایرن برخوردار بود
در حالی که وضع بد مئافعان و دروازه بان بارسا همیشه تو چشم بوده
پپ توی هر پستی که بگی یه بازیکن طراز اول جهانی داشت ولی خب نتیجه نگرفت
درسته که واقعا بایرن خیلی با کلاس و قشنگ فوتبال میکنه و پپ هم زحمت کشید ولی نتیجه نگرفت و این رو نمیشه قائمش کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد