وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرنی‌ها خواهان بازگرداندن مهاجم سابقشان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ظاهرا مقامات بایرن قصد دارند برای بازگرداندن مهاجم سابقشان از دارمشتات وارد مذاکره شوند.    
ساندرو واگنر بعد از دوران عضویتش در بایرن مونیخ، بطور منظم در تیم‌های دویسبورگ، برمن، کایزرسلاترن، هرتابرلین و دارمشتات به بازی گرفته شد اما در هیچ کدام از این تیم‌ها دستاورد قابل توجهی نداشت تا اینکه همراه با تیم دسته دومی دامشتات به دسته برتر بوندسلیگا آمد و توانست در 32 باری که با در فصل جاری پیراهن این تیم را بر تن کرد 14 بار گلزنی کند و سه پاس گل هم بزند. گل سرنوشت‌سازی که این مهاجم 28 ساله اهل مونیخ هفته گذشته مقابل هرتابرلین به ثمر رساند و موجب نجات دارمشتاتی‌ها از خطر سقوط شد، او را در این شهر به یک قهرمان تبدیل کرده است.
حال گفته می‌شود عملکرد او توجه باشگاه‌های زیادی را نه تنها از بوندسلیگا بلکه حتی از لیگ برتر جزیره هم برانگیخته است. "زود دویچه سایتونگ" نوشتبه نظر می‌رسد بایرن مونیخ نیز مایل به بازگرداندن واگنر به باواریاست تا در زمان‌هایی که توماس مولر و روبرت لواندوفسکی نیاز به استراحت دارند مورد استفاده قرار گیرد.
این در حالی است که این اظهارنظر اخیر این بازیکن در محافل ورزشی آلمان سر و صدای زیادی را به پا کرد:" فوتبالیست‌ها بطور معمول درآمد کمی دارند حتی در بایرن."
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
هانس اولریخ رودل سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1395 ساعت 22:13

حتما" بیارنش خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد