وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دو مدافع مد نظر آنچلوتی برای بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در ادامه اخبار مربوط به گزینه‌های خرید تابستانی مد نظر بایرن، امروز دو نام جدید هم به این لیست اضافه شد.   

 
دو روزنامه ایتالیایی و کروات از دو مدافع مد نظر بایرنی‌ها برای خرید در نقل و انتقالات تابستانی نام بردند. با توجه به نزدیکتر شدن فیلیپ لام به کناره‌گیری از فوتبال و همچنین اخباری که مبنی بر تمایل رافینیا به جدایی از باواریایی‌ها منتشر می‌شود، مقامات این تیم در صدد تقویت هر چه بیشتر خود در خط دفاعی هستند؛ از اینرو ظاهرا نام ودران کورلوکا را در لیست خریدهای خود یادداشت کرده‌اند. 

ارزش این مدافع باتجربه کروات که در تیم لوکوموتیو مسکو توپ می‌زند و قراردادش هنوز تا سال 2018 اعتبار دارد، یازده میلیون یورو برآورد شده است. به نظر می‌رسد کارلو آنچلوتی او را به عنوان جایگزین درصورت عدم تحقق ترانسفر متس هوملس تعیین کرده است.

دیگر گزینه دفاعی مدنظر این مربی سرج اوریه از تیم پاریس سن ژرمن است. او 23 ساله است؛ قراردادش تا 2019 اعتبار دارد و یوونتوس هم جزو مشتریان اوست.
گفتنی است بایرن همچنین قرارداد قرضی سردار تاسکی را نیز بزودی دائمی خواهد کرد.
 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
امیرحسام شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 15:22

فقط هوملس

Navid Bayern Lover شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 19:58

اوریه یه بازیکن افتضاحه با حواشی بی پایان، باعث باخت PSG هم اشتباه اوریه بود به نظرم بهترین گزینه برای جایگزینی لام بیرین، تته و دارمیان باشه

عشق است و بایرن شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 20:12

واقعا چرا میشل وایزر رو آزاد دادن رفت؟من از این آدما نیستم که بگم بایرن باید حتما آلمانی باشه ولی این یکی واقعا خوب بود نباید میدادنش

پارسا مونیخ شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 22:46

نوید اگه تعصب رو در نظر نگیریم کارواخال از همه بهتره بعد از کاپیتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد