وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فاف: پپ هنوز هم از بهترین هاست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، گلر سابق باشگاه بایرن متعقد است که پپ گواردیولا هنوز هم جزء بهترین مربیان دنیاست. 

 

باواریایی ها سه شنبه شب نتوانستند نتیجه ی لازم برابر اتلتیکو بدست آورند و از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان بازماندند.بدین ترتیب پپ گواردیولا در پایان سه سال حضورش در مونیخ از رساندن این تیم به فینال لیگ قهرمانان ناکام ماند تا تنها بایرن با او جام های داخلی آلمان را تصاحب کرده باشد.

اما ژان ماری فاف،گلر بایرن بین سال های 1982تا1988 اعتقاد دارد پپ هنوز هم مربی بزرگیست:"باختن چیزی را تغییر نمی دهد و او هنوز هم مربی بزرگیست.از این که بایرن به فینال نرسید متعجب نشدم.برای پپ بسیار مهم بود که تمامی بازیکنانش را به طور کامل در اختیار داشته باشد.اما ریبری،روبن،بواتنگ و بداشتوبر در کل فصل در اختیار او نبودند.بایرن در شرایط ایده آلش نبود ،درست بر خلاف اتلتیکو.فوتبال همین است و از لحاظ علمی قابل توجیه نیست. آن ها باختند،ولی هنوز هم از بهترین باشگاه های دنیا به حساب می آیند. بارسلونا هم 3-2 به اتلتیکو باخت ،پس اگر در فرم خوب خود نباشید، این اتفاق برای هر تیمی خواهد افتاد. بایرن بدون ریبری و مولر در بازی رفت به میدان رفت و با بازگشت آن ها به ترکیب امیدوار بود تا بتواند از عمق موقعیت هایی ایجاد کند.اما سیمئونه بسیار با هوش بود و به این دام نیفتاد. پپ باید 11 بازیکن خود را به طور آماده در اختیار می داشت. اما در نهایت همان یک گل خارج از خانه کافی بود.گل خارج خانه مهم است،حتی اگر برای برخی ها لحظات تلخی رقم بزند.من مشکلی با این قانون ندارم."

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
اکبرماتئوس جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 03:14

سلام ژان !
چطوری داداش؟
فینال 1987 رو یادته که چه راحت جام رو به پورتوقالی ها دادیم رفت؟
روزگار الان مون هم بهتر از اون سال نیست.به نیمه نهایی که می رسیم...جناب گواردیولا دچار سندروم میشه... بازی رفت رو شل می گیره...بعد که حریف اندوخته اش رو تکمیل کرد...پپ در بازی برگشت به تلاطم می افته ولی افسوس که دیر به فکر می افته!
خدا روشکر که داره شرش کم میشه

mehrparsi جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 10:55 http://bayrn.blogsky

مشکل ما اینه که هر کسی که سابقه حضور در بایرن رو داشته و از پپ تعریف و تمجید کنه با جون و دل میپذیریم و اون دیگاه رو مثل پتک به سر مخاطبین خودمون میکوبیم در صورتی که بزرگان بیشماری در سطح جهانی با پپ و تئوریهای پپ در زمینه تاکتیکهای فوتبال مخالفند از جمله اقای سامر از زمانی که پپ در بایرن حضور پیدا کرد اقای سامر با نظرات و ترکیب ایشون مخالف بود،من اگه بگم پپ خوب نبوده خیلی ها ناراحت شده و خیلیها هم موافقند ول در مجموع به نظر من با پپ باید یکساله قراراد میبستن حالا که همه چیز گذشته ولی به نظر من انجلوتی هم نتیجه دلخواه رو در بایر بدست نمیاره برای بایر مربی المانی جواب میده این نظر بنده است

پارسا مونیخ جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 11:03

بهترینه ولی شانس نداره

احمد رضا جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 20:53

شانس چیز مهییه اما بیچاره پپ نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد