وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اوبامیانگ: دو گل به بایرن مونیخ می زنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم سریع و گابنب دورتموند برای بایرن مونیخ خط و نشان کشید.   

 

به گزارش BILD، پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی و گلزن دورتموند از عشق زیاد خود به هواداران دورتموند می گوید و از حالا برای بایرنی ها کری خوانی را hغاز نموده است. اوبایانگ در صحبت با ایستگاه رادیویی Cadena، می گوید:

’’ من فکر می کنم دو گل برابر بایرن مونیخ به ثمر خواهم رساند!
 ‘‘

البته که این هدف بلند پروازانه ای برای اوبامیانگ خواهد بود اما او با انجام 39 بازی رسمی بهترین فصل دوران زندگی خود را تجربه می کند و می خواهد با گلزنی های خود به زنبورها کمک کند که طلسم 13 ماهه شکست ندادن بایرن مونیخ را بشکنند. اوبامیانگ در مورد شایعه علاقه او برای پیوستن به لالیگا ادامه می دهد:

’’ من همیشه گفته ام بازی در اسپانیا رویای من است ولی کی این رویا به واقعیت تبدیل می گردد هنوز نمی دانم. اگر بخواهم از بین رئال و بارسا یکی را انتخاب کنم انتخاب من مادرید خواهد بود.
 ‘‘

اوبامیانگ در مورد این موضوع کع هوملس و گوندوعان در پایان فصل دورتموند را ترک خواهند نمود عنوان می دارد:

’’ تمام تمرکز من برای به پایان رساندن این فصل با تیم خودم است، من تا سال 2020 با دورتموند قرارداد دارم
 ‘‘

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
افن برگ جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 02:11

اون که به ما نریده بود کلاغ ک و ن دریده بود

اکبرماتئوس جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 04:16

ببین اوضاع ما چه قدر آشفته است که این سیاه سوخته هم برای ما شاخ شونه می کشه...
همه ش زیر سر این پپ بی لیاقته!

Fcb جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 12:50

آرزو بر جوانان عیب نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد