وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بردی تلخ؛ بایرن بین نا امیدی و غرور

Alonso_GET_030516.variant640x360.jpg

ژابی آلونسو کسیست که فاتح جهان شده است،دو بار فاتح یورو و دو بار هم فاتح لیگ قهرمانان شده است. اما سه شنبه شب، او هیچ کی نبود، جز مردیکه بر روی زمین آلیانز آره نا نشسته بود، در حالیکه غمگین بود و سرش هم پایین، و دست هایش هم روی سرش. چند قدم آن ور تر، دیوید آلابا روی زمین درازکشیده بود و صورتش را در بین چمن آلیانز آره نا دفن نموده بود.  

 

توماس مولر هم در آلیانز آره نا قدم می زد، و مدام به این سو و آن سو نگاه می نمود. باواریایی ها برای گریه نکردن در رختکن مبارزه می کردند. مولر به نمایندگی از سایر بازیکنان، این چنین می گوید:"این اتفاق واقعا درد آور بود."

مردان بایرن 33 شوت به سمت دروازه شلیک کردند، یعنی هر سه دقیقه یک شوت. آماری که قطعا کمتر تیمی به آن رسیده است.اما برد 2-1 برابر اتلتیکو، یکی از تلخ ترین بردهای تاریخ باشگاه به حساب خواهد آمد.بسبب برد 1-0 در بازی رفت، تیم اسپانیایی توانست با قانون گل زده صعود کند.

"تیم نمایشی باشکوه داشت.آن ها همه چیز را بدرستی اجرا کردند و شایسته ی حضور در سن سیرو بودند.اما در نهایت ما دست خالی زمین را ترک کریدم.بازیکنان بشدت غمگین هستند و سکوتی مرگبار در رختکن حاکم است."کارل هاینز رومینیگه.

کمی زودتر، آلیانز آره نا مملو از سرو صدا بود. "جو باورنکردنی بود. هواداران مارا تهییج کردند.ما 150 دقیقه در نیمه نهایی برتر بودیم. حریف را کاملا تحت تاثیر قرار دادیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. ولی فقط گل نزدیم.فیلیپ لام." " ما با نظم بازی کردیم.فوتبالی روان و مهیج ارائه دادیم.ما هواداران پرشوری داریم.توماس مولر."

گل 30 دقیقه ی ابتدایی آلونسو و 74 لواندوفسکی برای بایرن کافی نبود، چرا که گریزمان از تک موقعیت خود سود برد و یکی از مهمترین گل های دوران ورزشی اش را به ثمر رساند.رومینیگه توماس مولر را که می توانست برترین بایرن را دو برابر کند، سرزنش نمی کند. اما مولر خود ناراحت و ناامید است:"پنالتی که گل نشود، پنالتیه خوبی نیست." اتلتیکو هم در آن سو یک پنالتی(که به اشتباه گرفته شد)را از دست داد.

بازی 2-2 تمام شد و بایرن به علت قانون گل زده در خانه ی حریف، حذف شد.همانند دو فصل قبل، بایرن در نیمه نهایی حذف شد."پذیرش این شکست سخت است، خصوصا وقتی چنین نمایشی را بروز می دهی.ولی فوتبال همین است.گاهی اوقات تیم برتر راهی فینال نمی شود.آلونسو".مربی تیم ناراحت، ولی سرافراز از نمایش تیمش می باشد:"ما واقعا هرچه در توان داشتیم انجام دادیم.در مجموع تورنومنت خوبی را پشت سر گذاشتیم." ." ما باید این درد را فراموش کنیم و سپس برای دیدار با اینگلشتات آماده شویم.رومینیگه." ما این شانس را داریم تا فصل را با بردن دو جام به پایان ببریم. لام."

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
vahiiid پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1395 ساعت 03:58

دوجامی که تقریبا برای هواداران ارزش خاصی ندارد چون همه ازبایرن فقط قهرمانی درچمپیونز لیگ را میخواهند

bahar_2000 پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1395 ساعت 08:27

الهی بمیرم بیچاره ها انقد زحمت کشیدن همشون واقعن حقشون نبود که ببازن اتلتیکو هم حقش نبود که ببره کوفتشون شه

محمد پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1395 ساعت 09:50

بلند بشید بچه ها ما بایرنیم با قدرت باز خواهیم گشت

آرتین پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1395 ساعت 11:24

اشکال نداره فصل بعد جبران میکنیم و خدا کنه سران بایرن هرچه زودتر از اون داور شکایت کنن

fc bayarn پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1395 ساعت 12:37

این چاکر واقعا بر ضد بایرن سوت زد و باعث شد حذف بشیم خدا ازش نگذره تو سایت طرفداری رفتم دیدم یه تصویر گذاشتن و نوشتن گل گریزمان درست بوده اخه اینا چقد باید کور باشن که بگن این گل درست بوده؟!

اکبرماتئوس جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 03:34

دلم کباب شد
ببینید قهرمانای ما به چه وضعی چار شدند!
الهی خیر نبینی پپ

بایرن ابدی شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 12:19

وای
چه عکس تلخی گریم گرفت
نا جوانمردانه حذف شدیم
ولی بر میگردیم.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد