وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یک امضا تا بایرنی شدن پیانیچ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نظر می رسد کار انتقال پیانیچ به بایرن مونیخ مراحل پایانی خود را سپری می کند.   

 

به گزارش Tz، کارلو آنچلوتی اولین خرید خود برای بایرن مونیخ را انجام داده و هافبک بوسنیایی رم فصل آینده برای بایرن توپ خواهد زد. این هافبک خلاق که تا سال 2018 با گرگ های ایتالیا قرارداد دارد، در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ قرار گرفته و امضای با او، کار انتقال به صورت کامل به اتمام خواهد رسید. این بازیکن که از چلسی و پاری سن ژرمن هم پیشنهاد داشت احتمالا با قیمت 38 میلیون یورو راهی آلیانز آرنا خواهد شد.

پیانیچ در این فصل 31 بار برای رم به میدان رفته و در این مدت، نه بار برای تیمش گلزنی کرده است.

منبع

نظرات 15 + ارسال نظر
سامی بایرن چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 14:42

از شدت ناراحتی هفت صبح خوابیدم بخدا ,تو جام جهانی و قبل نیمه نهایی گفتم خدایا این تیم ملی با این بازیکنا اگه امسال قهرمان نشه دیگه به این زودیها قهرمان نمیشه ,آلمان قهرمان بشه از اونور اگه بایرن پنج سال هم قهرمان نشه من راضی ام ,از دیشب همش به اون دعای جام جهانی فکر میکنم ,خدایاااااا حالا من یه غلطی کردم تو چرا انقدر جدی گرفتی!!!

پیمان کان چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 15:00

بدترین صبح من بعد از یک سال امروز بود

Die Roten چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 18:34

کی میرسه برای زدن گل پیروزی از استرس خفه نشیم؟

علیرضا چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 18:52

بایرن گل دوم که زد دیدم حالم داره بد میشه !
دیدم قلبم انگار زیادی داره میزنه. ترسیدم !!!!
گفتم اخ که سکته و بای بای دنیا ....
حدود 5 دراز کشیدم و بازی رو نگا نکردم ، کسی هم پیشم نبود
ورداشتم رفتم دستگاه فشارخون اوردم فشار خودم رو گرفتم ، بعد 5 دقیقه اومده بود پایین مثلاً
رسیده بود به 16 روی 10
اخ کچل ، یکم به ما هم فکر کن
مطمعنا اگه سنم بالا بود الان زیر خاک بودم

milad چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 18:57

پیانیچ کمی از تیاگو بازیش بهتره دید و خلاقیت بهتری داره قدرت پاس دهی هردوشون عالیه ولی دریبلینگ و تکنیک تیاگو بالاتره ولی خرید پیانیچ یعنی نیمکت نشینی دوباره گوتزه. ولی در کل خرید بسیار خوبیه

بالاک چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 19:37

سنش بالاست بدرد نمیخوره .ما باید بهتر از اینا بگیریم در حد پوگبا خوبه

حسین چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 19:45

ما همین بازیکن رو شکوفا میکنیم و به حد و اندازخ پوگبا میرسونیمش
فقط دوستان پیانیچ پستش دقیقا کجاس؟

امیرحسام چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 20:08

هافبک

Levandowski چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 20:18

من از همین حالا به طرز وحشتناکی نگران یه موضوع در زمینه نقل و انتقلالات با اومدن کارلتو هستم و اونم اینه: کارلتو بارها از علاقه اش به بنزما صحبت کرده و حتی یه مدت پیش خبر علاقه اش برای آوردن بنزما به بایرن هم شنیده شد که البته مشخص نشد شایعه است یا نه.از طرف دیگه زغال هم در به در به دنبال لوا هستش.من میترسم وقتی اومد،نیم فصل نشده لوا رو رد کنه بره و بنزما رو بگیره.

آلمان 90 + 14 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 20:22

سه سال با این همه ستاره آقای نابغه به هدر داد ... هر چی می گفتیم تیکی تاکا بدرد نمی خوره پپ مالی نیست ... هی دیس می دادن ... یه آدم ترسو بود ... دیگه ناراحت نباشین هرچی باشه آنجلو شخصیت محکمتری داره ... یادم به حرف های زالاتان می افته که بعد از اینکه از بارسا رفت گفت که پپ آدم ترسوست راست میگفت ...

Navid Bayern Lover چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 21:17

ای وای پس هویبرگ خودمون چی؟

امیر حسین چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 22:46

بسه دیگه چقد بازیکن میخرن
دو سه تا بازیکن آلمانی خوب باید بیارن نه اینکه همه رو غیر آلمانی کنن

آلمان پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1395 ساعت 01:21

رعال رفت فینال تا واسه بار ۱۱ قهرمان شه...
چقدر افتخار داره... یک جورایی دیت نیافتنی شدن دیگه..
افسوس که ما ۳ ساله بهترین بازیکنا داشتیم و آخر هیچ..
دلم برای گوتزه خیلی سوخت واقعا حیف این استعداد..

رضا المانی پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1395 ساعت 01:27

بهترین تیم تاریخ بایرن شهر مونیخ نا امید نباشید دوستان ما با قدرت برمیگردیم و زمین هم میچرخه

فرهود پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1395 ساعت 02:27

سلام فعلا که بایرن رفت تا فصل جدید الان عشق فقط جام ملتهای اروپا که یک ماه دیگه شروع به امید پیروزی المان ... البته بگم لواا بدرد انجلووو نمیخوره به گفته خودش که علاقه ای به این سبک بازی لواا نداره قراره هیگواین رو بگیره اگه بیاد چی میشه بخدا بهتراز لواا هست ندیدین تو بازی دیشب چندتا توپ خراب کرد حیف نرفتیم فینال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد