وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلوفس: راه شکست بایرن مونیخ تغییر قانون مدیریت باشگاه ها در آلمان است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر ورزشی ولفسبورگ معتقد است که قوانین فوتبال آلمان باید تغییر کند.   

 

به نقل از spox، آلوفس مدیر ورزشی تیم فوتبال ولفسبورگ که رقابت تنگاتنگی در فصل گذشته با بایرن مونیخ داشته است، در خصوص علل عملکرد بهتر بایرن مونیخ در آلمان و حکم رانی این تیم بر فوتبال آلمان گفت:

’’ بایرن مونیخ سال های زیادی از سایر تیم های بوندسلیگا در زمینه اقتصادی جلوتر هستند و این ناشی از برنامه ریزی دقیق اقتصادی آنها در سال های گذشته است.
 ‘‘

اما در خصوص توجه به مباحث مطرح شده در فوتبال آلمان در خصوص سرمایه گذاری خارجی در آن و وجود قانون 1+50، مدیر ورزشی ولفسبورگ معتقد است که اگر این قانون با تغییراتی روبرو شود می تواند به آینده فوتبال آلمان و به ویژه در زمینه باشگاهی کمک زیادی کند. وی در این خصوص بیان می کند

’’ بایرن مونیخ با توانایی مالی که پیدا کرده است شبیه هیچ باشگاه آلمانی نیست در صورتی که باشگاه هایی مثل لورکوزن، دورتموند و ولفسبورگ تقریبا از نظر مالی شبیه هم هستند و توانایی رقابت با بایرن مونیخ را ندارند، آنها توانسته اند هزینه ورزشگاه خویش را پیش از موعد پرداخت کنند و بازیکنان بزرگی را به خدمت بگیرند
 ‘‘

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد