وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تون: تضعیف سایر تیمها فلسفه بایرن مونیخ است!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اولاف تون، بازیکن سابق تیم ملی آلمان در مورد انتقال احتمالی هوملس به بایرن مونیخ صحبت کرد.   

 

مهم ترین خبر در روز پنجشنبه خبر علاقه هوملس برای پیوستن به بایرن مونیخ بود و سران باشگاه دورتموند نیز به نوعی این خبر را تایید کردند.به گزارش SPORT1، این خبر باعث شد تا کارشناسان فوتبال آلمان در مورد این انتقال احتمالی نظر دهند، یکی از این کارشناسان اولاف تون بازیکن اسبق تیم ملی آلمان و قهرمان جام جهانی 1990 است که در این باره می گوید:

’’ هوملس کاملا مناسب بازی در کنار بواتنگ است چون با توانایی بازی با هر دوپای خود می تواند در هر دو سمت دفاع میانی قرار گیرد و البته در پشت او مانوئل نویر خواهد بود که در پست خود در جهان بهترین است. رقابت سخت همیشه باعث پیشرفت خواهد شد.
 ‘‘

تون در مورد هوملس ادامه می دهد:

’’ من اعتقاد دارم قیمت فقط دلیل کافی برای این انتقال نخواهد بود. بایرن مونیخ با این کار خود تیم های دیگر را تضعیف می کند همان طور که با جذب مانوئل نویر این کار را انجام داد، این فلسفه آنها است و خیلی موضوعات وجود دارند که هوملس را به مونیخ ربط می دهند.
 ‘‘

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
رضا المانی جمعه 10 اردیبهشت 1395 ساعت 16:27

شر نگو

mh13 جمعه 10 اردیبهشت 1395 ساعت 17:38

میتونیم میخریم
میتونی بخر

محمد جمعه 10 اردیبهشت 1395 ساعت 17:41

من که فکر نمی کنم بایرن تیم های بوندسلیگا رو تضعیق می کنه. من فقط می گم بایرن بازیکنای خوب بوندسلیگا رو تو آلمان جذب کرده.
یعنی شما فکر می کنید اگه بایرن نویر نمی گرفت اان تو شالکه بود، معلومه که نه در اون صورت الان نویر تو منچستر یونایتد بازی می کرد. لواندوفسکی تو رئال بود.گوتزه یه جای دیگه.
خب دورتمند چرا گوندوگان رو نمی تونه نگه داره، حالا ببینید که امسا وایگل و سان آیا تو دورتمن و شالکه می مونند.
تراشتگن چرا گلادباه نموند.
اینا فقط اراجیفی که می هوان بایرن رو بد جلوه بدند.حقیقت اینه که تیم های دیگه نمی تونند بازیکناشونو نگه دارند

محمد جمعه 10 اردیبهشت 1395 ساعت 18:23

چرا اوزیل و خدیرا تو بوندسلیگا نموندند. خب حتما بایرن عاملش بوده. کاگاوا و نوری شاهین چرا از دورتمند رفتند، خب ختما بایرن دلیلش بوده،ویدال رو چرا به یونتوس فروختند، خب بایرن دلیلش بوده، دی بروین چرا رفت سیتی، خب بایرن دیلش بوده، شوره چرا دوباره ممکنه به اینگلیس،در ک بگم یه بازیکن بخواد تیمو ترک کنه ترک می کنه ربطی به تیم های دیگه نداره خود تیم باید عرضه داشته باشه بازیکن رو نگه داره نمونش همین تونی کروس خودمون، باستین، احتمالا گوتزه و ..

M.S.G جمعه 10 اردیبهشت 1395 ساعت 19:53

یا دی بروین که بایرن نخرید رفت سیتی... اینا همه ش شعره لابد بارسا آردا رو گرفت خواست تیم حریف رو تضعیف کنه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد