وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آخرین اخبار نقل و انتقالاتی فوتبال آلمان؛ از جدایی سرمربی اینگول اشتات تا بازگشت هویبرگ به بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، با نزدیک شدن به پایان فصل و تابستان، اخبار نقل و انتقالاتی در رسانه های فوتبالی آلمان رفته رفته به اوج می رسد. 

 

در روزهای گذشته زمزمه هایی مبنی بر جدایی رالف هازن هوتل سرمربی اینگول اشتات، تیمی که پس از صعود به بوندس لیگا توانسته است در رتبه نهم جدول قرار بگیرد، از این باشگاه شنیده می شد. حال این این مربی به طور رسمی اعلام کرده است که در پایان فصل این تیم باواریایی را ترک خواهد کرد. (اسکای آلمان)

ران روبرت زیلر، سنگربان هانوفر اعلام کرده است که در تابستان این تیم سقوط کرده را ترک خواهد کرد. (وبسایت بوندس لیگا)

کارل هاینتس رومنیگه نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرده است که در حال مذاکره با باشگاه بروسیا دورتموند برای جذب متس هوملز است. (وبسایت بوندس لیگا)

لوییز گوستاوو هافبک باشگاه وولفسبورگ ممکن است به لیگ چین بپیوندد. در قرارداد این بازیکن برزیلی بند آزادسازی 35 میلیون یورویی وجود دارد. (بیلد)

بسیاری از بازیکنان شالکه در تابستان از جمع معدنچی ها جدا خواهند شد. کلاس یان هونتلار مهاجم با تجربه این تیم به طور رسمی اعلام کرده است که تابستان از این تیم جدا خواهد شد. همچنین، به احتمال زیاد رومن نویشتادتر، کان آیهان، سیدنی سم و فرانکو دی سانتو فصل آینده در جمع آبی های سلطنتی حضور نخواهند داشت.(بیلد)

پیر امیل هویبرگ در تابستان به باشگاه خود بایرن مونیخ باز خواهد گشت. وی این فصل به صورت قرضی در شالکه توپ می زد. (بیلد)

آلفرد فین بوگاسون مهاجم ایسلندی آوکسبورگ می خواهد که قرارداد قرضی خود به قراردادی دائمی با این باشگاه باواریایی  تبدیل شود. وی از باشگاه رئال سوسیداد به این تیم پیوسته است. وی در این باره گفته است: "من در این جا بسیار خوشحال هستم و باشگاه هم از حضور من خوشحال است. می خواهم که برای مدت بیشتری در این باشگاه حضور داشته باشم." (بیلد)

بسیاری از باشگاه های بوندس لیگا علاقه مند به جذب هیروشی کیوتاکه، بازیکن هانوفر با بند آزاد سازی 6/5 میلیون یورویی هستند. با این حال مسئولان این باشگاه سقوط کرده اعلام کرده اند که تمام تلاش خود را برای حفظ این هافبک ژاپنی انجام خواهند داد. (بیلد)

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد