وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتئوس: آنچلوتی گزینه خوبی برای بایرن است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان، معتقد است کارلو آنچلوتی می تواند جانشینی ایده آل برای پپ ‏گواردیولا باشد.‏   

 
گواردیولا با پایان قرارداد سه ساله اش با بایرن، در تابستان راهی منچسترسیتی ‏خواهد شد و آنچلوتی جای او را در آلیانس آرنا خواهد گرفت. این مربی ایتالیایی سه بار قهرمان ‏چمپیونزلیگ شده و ماتئوس تردیدی ندارد که او در بایرن هم موفق خواهد شد.‏

او به گاتزتا دلو اسپورت گفت:" یادم هست که او بازیکن فوق العاده ای بود. او مغز میلان آریگو ساکی ‏بود. او با چلسی و پاری سن ژرمن نتایج فوق العاده ای گرفت و با رئال مادرید قهرمان چمپیونزلیگ شد.

‏بسیاری از بازیکنان او به من گفتند که او نه تنها یک مربی فوق العاده اس، بلکه قلب بزرگی هم دارد.‏ او با همه رابطه فوق العاده ای دارد و گزینه ای عالی برای جانشینی گواردیولاست."

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
اکبرماتئوس دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 20:40

از تأییدت ممنونم لوتار،کی میشه که تو رو روی نیمکت بایرن ببینیم ؟

davood2016 سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 15:16

درود بر لوتار بزرگ.قهرمان90 ایتالیا.لوتار من به تو افتخار میکنم.تو همبازی بازیکنای بزرگی چون کیلینزمن، هاسلر،رودی فولرو اندی برمه بودی.تو برای ما یک اسطوره بزرگی ولی گمون نکنم یه مربی ایتالیایی بدرد فوتبال آلمان بخوره.اون دارای تفکرات نیمه تدافعیه.به هر حال واسش آرزوی موفقیت می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد