وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بواتنگ: مشتاقانه منتظر آنچلوتی هستم؛ امیدوارم هرتابرلین چهارم شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع با تجربه باواریایی ها اشتیاق زیادی برای شروع فصل آینده دارد.   

 

به گزارش Sport1، جروم بواتنگ که به تازگی از بند مصدومیت رها شده و هدفش را بازی مقابل اتلتیکو اعلام کرده، اشتیاق زیادی برای کار با سرمربی ایتالیایی فصل آینده بایرن دارد. او در این باره می گوید:

’’
مشتاقانه منتظر آینده و کار با آنچلوتی هستم. او بسیار آرام است و با بازیکنانش بسیار خوب صحبت می کند. او کسی است که چیزهای زیادی را دیده و تجربه بالایی دارد.
 ‘‘

گفتنی است، بواتنگ با تونی کروس و سامی خدیرا در اردوی تیم ملی آلمان درباره نحوه کار کارلو آنچلوتی صحبت کردند و این دو بازیکن که سابقه کار با آنچلوتی را دارند، بودن در تیم او را مثبت ارزیابی کردند.
بواتنگ در ادامه پیرامون تیم سابقش هرتابرلین و بازی امروز تیم فعلی خود یعنی بایرن مقابل پایتخت نشینان صحبت کرد و بیان داشت:

’’
همیشه نتایج هرتا را از موبایلم چک می کنم و امیدوارم که جایگاه چهارم را کسب کنند. این می تواند اتفاق بزرگی در برلین باشد.
 ‘‘

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
سام شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 16:48

تو ورزش 3 بودم دیدم نوشته بازی ورونا - آث میلان رومیخوان بخش کنن ........کسی هست این فوتبال ها رو تماشا کنه؟حتی طرفدارهاشم دیگه از فوتبال خداحافظی کردن........لیگ ایتالیا بهتره یا بازی های دورتموند شالکه لورکوزن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من که بازی لیگ المان رو ترجیح میدم

بایرن شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 17:31

انچلوتی رو بخام توی یه جمله خلاصه کنم انچلوتی یعنی سرعت حمله و چمپینزلیگ

احسان شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 17:41

خخخخخخخخخخخخخخ بارسلونا و خیخون زنده از شبکه 3 خدایا م ر گ مارو برسون

پارسا مونیخ شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 18:01

سلام اینم ترکیب : نویر، رافینیا، بن عطیه، تاسکی، گوتزه، تیاگو، ویدال، کیمیچ، کاستا، مولر، لواندوفسکی
کسی شبکه های پخش رایگان بازی رو میدونن بگن

Bayern<3 شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 18:33

من دارم بازی رو رنده میبینم. یعنی از این بدتر ممکن نیست. بایرن داره مثل گسترش فولاد بازی میکنه. من دروازه بان هرتا رو 3 بار دیدم کلا. کسی خواست ببینه http://www.live24.ir/tv/23041623422702342118/hertha-berlin-bayern-munich/

احسان شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 18:49

اخه همچین تر کیب دومم نیست تر کیب اول داره اینجوری بازی میکنه

prs یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 ساعت 01:09

مدیرای وبلاگ کجایید پ از ساعت ۱۰ دارم ریفرش میکنم بلکه خبر برد بازیو بذارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد